Beantwoord

Verbinding valt weg na 2 sec als ik gebeld wordt

  • 14 March 2021
  • 5 reacties
  • 1717 keer bekeken

Op mijn Samsung s10 edge valt ook steeds de verbinding zo'n 2 seconden weg. Het gebeurt alleen als mensen mij bellen. Als ik opneem gaat het goed en 2 seconden later valt de verbinding zo'n 2 seconden weg. Erg vervelend. Ik heb bij Instellingen - Mobiele netwerken gekeken maar de Volte optie staat er bij mij niet bij. Weet iemand waar dit door komt en hoe het opgelost kan worden?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door tonymelony 16 March 2021, 07:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

HI @ManonG17, welkom! 

Niet fijn dat je verbinding steeds even wegvalt. Niet alle toestellen zijn geschikt voor bellen via 4G, als het beschikbaar is wordt het automatisch aangezet. Ik ben naar een aantal dingen benieuwd, om zo samen bij de oplossing te komen. 

Valt alleen het geluid stil, of valt het gehele gesprek weg? Gaat het zelf (uitgaand) bellen wel goed? Waar speelt dit probleem, alleen als je thuis bent bijvoorbeeld of overal? Heb je je toestel al volledig opnieuw opgestart sinds je dit ervaart? En gebeurt het ook als je jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel test?

Hoi!

Het geluid valt stil, het gesprek blijft door gaan, ik hoor alleen zo'n 2 seconden even niks. Net op het moment dat ik heb opgenomen en mn naam heb verteld. Best lastig want ik weet zo vaak niet wie ik aan de telefoon heb :sweat_smile: . Uitgaand bellen gaat wel goed. Het lijkt wel alsof mn telefoon switcht van bv wifi naar geen wifi. Het is ook echt maar 2 a 3 seconden. Het gebeurt alleen als ik thuis ben. Ik heb de telefoon al aan en uitgezet maar dit helpt niet. Ik heb helaas geen andere telefoon om de sim kaart in te testen maar volgens mij ligt het hier niet aan..

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Manon

Reputatie 6
Badge +9

@ManonG17 

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Dat doe je zo: Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

 

BTW als je wifi uit zet gaat het dan probleemloos ?

Goedemiddag,

Het is gelukt! Geen idee wat er nu precies niet goed stond maar alles werkt weer zoals het moet.

Bedankt!

Reputatie 6
Badge +9

@ManonG17 

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!

Bedankt dat je nog even terug kwam om dit te vertellen :thumbsup:

Tot Ziens