Vraag

Verificatiecode SMS PayPal komt niet aan

  • 28 April 2021
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Beste KPN, ik kan niet inloggen op mijn PayPal account, omdat ik geen verificatiecode van PayPal ontvang via SMS. Normale SMS berichten ontvang ik wel gewoon. Ik heb mijn SIM kaart in het toestel van mijn zoon (die geen KPN heeft) geplaatst en ook hij ontvangt de code niet. Mijn toestel is een iPhone 8. 

Ook heb ik contact gehad met PayPal, maar helaas kunnen zij mij ook niet verder helpen. 

Kunnen jullie dit probleem oplossen?

Met vriendelijke groet,

Gert.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@GertH60 Hi Gert, welkom hier!

Lastig dat je de verificatiecode van PayPalniet ontvangt. Je hebt het zelfs in een ander toestel getest, maar dat maakt geen verschil. Goed dat je dat al hebt geprobeerd, ik zoek graag met je mee naar de oplossing. Kan je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +19

@GertH60 Ik heb nog niets van je gehoord, ik hoop dat je via een andere weg hulp of een oplossing gevonden hebt. Als dat zo is, hoor ik het graag, ook als ik je nog kan helpen natuurlijk.