Beantwoord

Verzoek: mogelijkheid om welkomstbegroeting te hebben zonder een bericht in te spreken

  • 17 October 2021
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste KPN,

 

Zouden jullie willen overwegen deze functionaliteit weer in te voeren? Dus wel welkomstboodschap maar dat bellers geen berichten in kunnen spreken. Ik wil geen voice mail berichten af hoeven luisteren maar  wel mijn naam kunnen noemen zodat bellers weten dat ze het juuste nummer hebben gebeld.

En gezien de reacties op het forum ben ik niet de enige.

Dank alvast voor jullie reactie!

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 18 October 2021, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Kaatjetest! Je bent inderdaad niet de eerste die dit graag zou willen. Ik zie namelijk dat hiervoor al een verbetervoorstel loopt. Ik heb hierin een update voor je gedaan. Ik weet wat de looptijd hiervan gaat zijn en of uiteindelijk gekozen wordt de dienst weer op te starten. Maar het is in ieder geval een stap in de goede richting! :relaxed:

Dat lijkt de goede kant op te gaan. Nu hopen dat ie niet te lang op de backlog blijft staan 😉 Dank!

Beste KPN, ik heb de site en het forum afgezocht naar mijn wens, dus wel welkomstboodschap mogelijk maar mensen kunnen geen VM achterlaten. Betreft CM

Kunnen jullie aangeven wat de status is van het verbetervoorstel? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Ik gebruik helemaal de voice-mail niet meer, maar een aantal jaren geleden had ik het opgelost door in te spreken: Dit is de voicemail van ……. Inspreken heeft geen nut want ik luister het toch niet af.
Dat was ideaal en lekker rustig 😋

Reputatie 7
Badge +20

@Kaatjetest, zoals ik het begrijp moet het kunnen: Althans je kunt het ontvangen van berichten uitzetten via instellingen. Hierdoor gaat het niet worden zoals je graag zou willen.