Beantwoord

Voicemail vertraagd op iPhone

  • 13 July 2020
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb hetzelfde. Tel staat  niet in vliegtuigstand. Kan bij instellingen niets vinden en Bij STATE sms krijg ik terug dat hij boodschap niet herkend. Ik had dit voorheen nooit dus heb ook zelf geen instellingen gewijzigd. 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 July 2020, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @A1962 
Helaas lijkt er nog steeds iets niet helemaal goed te zitten tussen apple en de providers. Hierdoor gaat het soms mis met de notificaties van de voicemail.
Er zijn gelukkig een aantal oplossingen.
In dit topic lees ik dat het wil helpen na een update je toegangscode te wijzigen.
Een andere oplossing is dat je via 1233 de sms notificaties weer aanzet van je voicemail. Zo hoef je in ieder geval geen berichten meer te missen!

In dit topic vind je hier ook nog een hele hoop informatie over!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik wachtte het eerst even af. Laatst kwam hij nl wel binnen. Ik heb via 1233 uit en aan gezet. Hij stond nl wel aan. Nu heb ik het nogmaals geprobeerd met een bericht aan mezelf. Ik hoor hem als ik voicemail bel maar krijg nog steeds geen bericht. Niet geholpen dus. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is balen @A1962! En als je de toegangscode wijzigt?

Ook na het aanzetten van de sms melding voor voicemail lees ik dat er een voicemail bericht is maar zie hem niet terug.  
Heel storend is dit. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Fred, dat is niet handig inderdaad! En als je 1233 belt? Heb je m daar dan wel? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FredWilcke, ik heb niets meer van je gehoord, is het via 1233 nog gelukt je voicemailberichten terug te luisteren?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!