Beantwoord

Vrijstellen kosten ontvanger sms

  • 27 March 2020
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

een vriend van mij zit in Canada en we houden via sms contact . normaal gesproken zie ik op mijn rekening dat er extra kosten bijgekomen zijn door het smssen naar het buitenland maar nu gebeurd dat niet . hij zegt dat hij mij vrijgesteld heeft van kosten . is dat mogelijk ?? ik geloof dat niet helemaal ??

icon

Beste antwoord door wjb 30 March 2020, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Linnepin, welkom hier. 

Ik lees dat je nu wel naar Canada sms't maar er worden geen kosten in rekening gebracht. Vrijgesteld van kosten kan bij mijn weten niet. Maar wellicht bij zijn Canadese provider. Weet je die toevallig? 

Voor de zekerheid wil ik nog wel even meekijken naar de kosten. Zou je jouw mobiele nummer en naam van de contractant aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dan kijk ik eens mee. 

Want contact via Whatsapp of messenger via het internet lukt niet vermoed ik. Hebben jullie vast naar gekeken. 

Hij is een nederlander die daar is voor werk. En waar hij ook is gebruikt hij hetzelfde nummer (heeft denk ik dan ook een zakelijk abonnement ) 

Reputatie 7

Als hij zijn nederlandse nummer gebruikt, dan zal jij geen extra kosten hebben voor het versturen van een sms. De extra kosten komen dan altijd voor rekening van de ontvanger.

Dus even voor de duidelijkheid . ik stuur hem een sms en hij betaald de extra kosten dus. 

Reputatie 7

Dus even voor de duidelijkheid . ik stuur hem een sms en hij betaald de extra kosten dus. 

Als hij zijn Nederlandse nummer gebruikt dan klopt dat.

Dank je. Dan ismijn vraag beantwoord 

Reputatie 7
Badge +20

Check, nu heb ik hem ook duidelijk. Bedankt wjb. 

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan hoor ik dat graag.Â