Beantwoord

Welkomstboodschap zonder voicemail berichten

  • 13 November 2019
  • 5 reacties
  • 332 keer bekeken

ik heb KPN ZZP pakket (althans dat werd zo genoemd toentertijd) een compleet pakket met meerdere mobielen telefoonnummers, nu wil ik op deze nummers een Welkomstboodschap zonder de  mogelijkheid om voicemail berichten in te spreken instellen.  alle helpfuncties afgezocht nergens te vinden. hier en daar zie ik zeer oude topics waarin vermeld wordt dat dit niet mogelijk is. is dit anno bijna 2020 nog steeds niet mogelijk? wie weet er Meer?

icon

Beste antwoord door Lisa 18 November 2019, 11:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Op een iPhone heb je een mogelijkheid om (in het menu telefoon) "Reageer met tekstbericht" in te schakelen. Is dat wat je bedoelt? 

 

Reputatie 7
Badge +28

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum@Marcello_B, als ik het goed begrijp wil je wel dat wanneer iemand je belt dat ze een boodschap horen, maar niet de mogelijkheid hebben een voicemail achter te laten. Heb ik dit goed begrepen? Dit noemen wij een afwezigheidsmelding, het is niet mogelijk voor Particuliere en Klein Zakelijke klanten (ZZP) dit in te stellen. @Noordzee geeft nog wel een goede tip, wellicht heb je hier wat aan.

Dit is waarschijnlijk niet wat je wilde horen, maar dit is hoe het zit.

Mocht je toch nog vragen hebben dat hoor ik het graag. 

 

 

 

 

Welkom op ons Forum@Marcello_B, als ik het goed begrijp wil je wel dat wanneer iemand je belt dat ze een boodschap horen, maar niet de mogelijkheid hebben een voicemail achter te laten. Heb ik dit goed begrepen? Dit noemen wij een afwezigheidsmelding, het is niet mogelijk voor Particuliere en Klein Zakelijke klanten (ZZP) dit in te stellen.@Noordzee geeft nog wel een goede tip, wellicht heb je hier wat aan.

Dit is waarschijnlijk niet wat je wilde horen, maar dit is hoe het zit.

Mocht je toch nog vragen hebben dat hoor ik het graag. 

 

 

 

 

klopt dat is helaas niet wat ik wilde horen, erg jammer dat deze optie niet beschikbaar is voor mijn ZZP pakket. Enig idee wanneer de KPN dit wel gaat aanbieden?

Reputatie 7
Badge +17

@Marcello_B Helaas heb ik hier intern nog niets over gehoord. Zodra dit wel het geval is, wordt dit zeker gemeld op ons Forum. 

 

Reageer