Beantwoord

Wifi bellen werkt niet op iPhone 11

  • 14 April 2020
  • 10 reacties
  • 127 keer bekeken

Waarom werkt WiFi bellen niet op mijn iPhone 11. Ben al naar de kpn xl winkel geweest. Die konden me niet helpen. Wel met een nieuwe simkaart. Mag niks baten  en klantenservice weet er ook niks van. Zo handig zijn als dit aangeboden wordt dat het ook werkt!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Ray19837 17 April 2020, 10:14

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @Ray19837 , ik ken de Apple producten niet, maar heb je de instellingen in je toestel wel goed staan?

Bij Android moet je het wel aanzetten anders gebeurt er ook niets.

 

Alle instellingen staan goed Jan. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Ray, welkom op het forum! Kun je iets meer toelichten hoe het niet werkt? Krijg je niet ‘wifi’ te zien in de statusbalk ondanks dat het wel aanstaat in je instellingen? Of zie je dat wel maar werkt het niet goed?

Voor de volledigheid, je hebt onder 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Bellen via wifi' dit ingeschakeld?

Dag Eric, dankjewel. 
 

ik heb alle instellingen goed staan. Hebben ze in de winkel na gekeken. KPN wificall komt dan niet in beeld wat de telefoon voorheen wel deed. Nu doet de telefoon het sinds gisteren wel weer. Dus ben benieuwd voor hoe lang. Heb ook voor de zekerheid om uit te sluiten dat het hier niet aan het netwerk ligt alles gereset en nog op een ander netwerk ingelogd. Alle resultaten niet werkend. Allen sinds gisterenavond werkt het nu wel. Dus tot heden werkt het! Even afwachten. De winkel en de servicedesk konden niet veel betekenen. 

Reputatie 7
Badge +30

Bijzonder dat het zo ineens weer wel werkt. Ik durf zo niet te zeggen wat het dan geweest is. Mocht het probleem terugkomen, laat het weten. Markeer ik voor nu jouw laatste reactie als antwoord.

Dag Erik,

 

Het probleem is weer terug. Alles na gelopen en tot heden werkt het niet meer. Ook niet na herstart telefoon.

 

Vriendelijke Groet,

 

Raymond

Reputatie 7
Badge +30

Hey Ray, sorry voor mijn late reactie, je bericht was me even ontschoten! Zou je jouw forumprofiel willen invullen met naam, postcode+huisnummer, mobiel klantnummer en type telefoon. Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan gaan we even verder kijken.

Eric, 

ik heb het zo juist ingevuld. 
 

vriendelijke Groet,

 

Raymond de Lorijn

 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Ray19837 Erik geniet van enkele dagen vrijaf, dus ik neem 't even over. Ik zie dat nog niet alle gegevens er staan: ik mis je postcode en je mobiele nummer. Wil je die nog noteren? Dan kan ik aan de slag! 

Dag Bart, alle gegevens staan er in bij de profiel gegevens. 
 

Heb ik net na gekeken. 
 

vriendelijke Groet,

 

raymond. 
 

p.s. Je zult het niet geloven maar nu werkt het weer sinds een dag! 🙃

Reageer