Beantwoord

Beheerderswachtwoord ook na reset Experia Box V10 niet geaccepteerd in app

  • 2 April 2024
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Zoals de titel al zegt krijg ik de KPNTHUIS app niet ingelogd. 

Het beheerderswachtwoord, wat ik heb begrepen het admin wachtwoord op de web interface, werkt niet. Ik krijg enkel de error ‘Oeps er is wat misgegaan’. Het admin wachtwoord heb ik na de eerste aanmelding moeten veranderen en deze werkt op de web interface ook gewoon.

Wat ik heb geprobeerd:

http://192.168.2.254/ (ZTE H369A) in deze volgorde

Instellingen > Account Management nieuw wachtwoord ingesteld.                                                      Internet > Internet configuratie opnieuw ingesteld                                                                                      Wifi > Herstel standaard instellingen                                                                                                              Instellingen > reset naar Fabrieksinstellingen.                                              

Experiabox v10 > Reset (gaatje achterkant) waarna telefoon en laptop gewoon inlogde en er niks gewijzigd was. Na een 2e keer de default SSID en KEY moeten gebruiken en dus de box gereset. 

Tussen alle stappen de gegevens/cache van KPNThuis app verwijderd en de app enkele keren geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het euvel blijft en meer mogelijke oplossingen kan ik niet vinden.

Voor zover van belang:                                                                                                                    Experiabox v10 (glasvezel)                                                                                                                      Samsung Galaxy s22 Android 14                                                                                                   KPNThuis via Google Play                                                                                                                             Web Interface via Mobiel Edge, Chrome, Samsung Internet, werkt overal normaal. Laptop Edge, Chrome, Internet explorer modus, werkt overal normaal. 

Zie ik iets over het hoofd? Help aub!

icon

Beste antwoord door N.N. 2 April 2024, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Als je de V10 een fabrieksreset hebt gegeven, dien je eerst een modemwachtwoord aan te maken @Pim70 .

Dat doe je als volgt: 

ga naar http://192.168.2.254

geef bij het wachtwoordveld alléén de entertoets in.

Geef dan een zelfbenoemd wachtwoord en en herhaal dit en sla het op.

De thuis-app kun je beter vergeten, die is/wordt uitgefaseerd.

Beter is het om de MijnKPN-app te gebruiken, die steeds meer taken van de thuis-app overneemt.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u SuperWiFi's of Experia WiFi's? 

Dat had ik bij de aanvankelijke installatie gedaan en na de reset opnieuw maar dat werkt dus niet. 

Dat die app eruit gaat was mij niet bekend en de Mijnkpn app werkt naar behoren.

De oplossing blijkt dus de Thuis app eruit te doen, niet meer naar omkijken en enkel de mijnkpn app gebruiken. 

 

Bedankt voor de info, lijkt me afgehandeld bij deze

Reageer