Dag ik gebruik hier een experiabox 12 met 1 superwifi punt 1 de witte.
Elke dag valt de verbinding weg op de experiabox 12 uiteraard gaat de superwifi dan ook knipperen.
Als ik alles reset werkt het weer 1a2 dagen en dan hebben we hetzelfde gezeur. Hiervoor een experiabox 11 gehad met superwifi en nooit gezeik.
Al meerdere keren de zogenaamde klantenservice gebeld. En nu word die mooi.
Ze kunnen het probleem niet vinden en dan ligt het aan de klant zij apparatuur. (wat dus kpn apparatuur is) nu gaat die nog mooier worden. De oplossing? een betaalde monteur die niets op gaat lossen. Maar deze problemen komen wel vaker voor volgens de klantenservice. En om het echt op te lossen moet ik maar een fritzbox bij ze huren voor €7.50 per maand extra. Dit is toch niet normaal? Is er een manier om een officiële klacht in te dienen? Of kosteloos mijn contract te laten ontbinden? Ben hier echt helemaal klaar mee.