Beantwoord

Firmware V14 box gebeurt niet

  • 20 April 2024
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Er staat een update klaar maar als ik die uitvoer en de V14 box herstart staat die er weer/nog steeds…

Wat kan ik hier aan doen?

 

icon

Beste antwoord door SaltyBart 23 April 2024, 17:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Vernieuw jou internet browser met F5 toets. 

Want de firmware moet nou geinstalleerd zijn op jou KPN box 14. 

En anders fabrieksresert uitvoeren op jouw KPN box 14 modem. 

 

Reputatie 2
Badge

Dat is het niet, ook in andere browser blijft die op oude versie staan, ook na verversen met Ctrl-F5.

Resetten heb  ik weinig zin in, ik heb oa DHCP instellingen aangepast. Dat zou ook niet nodig moeten zijn toch? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @vandermark1977,

Deze update staat sinds 2 weken klaar om handmatig binnengehaald te worden, nadat wij de software eind maart vanaf onze kant zijn begonnen te pushen. Dat de update niet vanzelf gepusht is én ook niet handmatig geïnstalleerd kan worden, geeft toch wel aan dat jouw modem niet goed verbinding maakt met het achterliggende systeem dat hier voor nodig is.

Ik ben dan ook bang dat ik slecht nieuws voor je heb en dat ik je toch moet vragen om te resetten. Dit is nu ook niet iets dat wij vanaf afstand kunnen forceren 😕

Reputatie 7
Badge +9

Heb je toevallig je DNS servers aangepast ?
Voor de update heeft het modem de standaard kpn DNS proxy servers nodig, daarna kan je ze weer terug of uitzetten.

Reputatie 7
Badge +20

Oh, goede toevoeging @SaltyBart! Als het hierdoor zonder een reset te fixen valt, zou dat toch wel erg mooi zijn!

Reputatie 2
Badge

Ja ik heb de DNS servers aangepast naar cloudflare. Dan zal ik dat tijdelijk uitzetten, bedankt voor het meedenken 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Ja ik heb de DNS servers aangepast naar cloudflare. Dan zal ik dat tijdelijk uitzetten, bedankt voor het meedenken 👍🏻

Graag gedaan!

Reageer