Beantwoord

Foutmelding bij inloggen Box12 voor modem instellingen.

  • 22 January 2022
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb net de KPN box12 geinstalleerd. Maar wil nu even in de modem om de instellingen te bekijken en mss aan te passen. Nu heb ik het gegeven ww diverse keren ingevoerd maar krijg steeds een foutcode. 

Ook resetten haalt niets uit.

Wat nu te doen??

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

icon

Beste antwoord door RBxx 22 January 2022, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag,

Ik heb net de KPN box12 geinstalleerd. Maar wil nu even in de modem om de instellingen te bekijken en mss aan te passen. Nu heb ik het gegeven ww diverse keren ingevoerd maar krijg steeds een foutcode. 

Ook resetten haalt niets uit.

Wat nu te doen??

U gebruikt wel het juiste wachtwoord? 

De code helemaal onderaan? 10 tekens?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bob1963v2 het Admin password op de achterzijde is de enige ‘sleutel’ om de eerste keer in te loggen. Dit password is door de ontwerpers onnodig complex gemaakt en bestaat uit 10 karakters. Er zitten soms heel lastige leestekens in zoals ‘ ^ ( ) } ]. Je moet dus heel goed kijken wat er staat.

Misschien heb je hier nog wat aan.

Op de achterzijde van de KPN Box staat ook een QR-code waarin alle informatie opgeslagen is:

Een smartphone kan deze QR-code met de camera scannen en de codes ontcijferen.

Met kopiëren en plakken kan je het deel met het Admin password dan gebruiken op het inlogscherm. Dan weet je zeker dat je de juiste tekens gebruikt. 

Succes!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Het is gelukt. Idd het laatste leesteken was onduidelijk welk leesteken dit nu betrof. Maar gevonden.

Het werkt nu normaal

Thanks