Beantwoord

Fritz!box modem instabiel na omzetting naar KPN

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 171 keer bekeken

Meerdere keren per dag (soms zelf per uur) valt mijn Fritz!box volledig weg van het interne netwerk (geen ip-verkeer meer mogelijk met het apparaat), na meestal 1 minuut komt hij weer online, zodra ik er op inlog zie ik dat deze al die tijd gewoon verbonden is gebleven met internet en ook geen reboot o.i.d. heeft gedaan).

Dit probleem is begonnen met de omzetting van “XS4ALL naar KPN techniek”, daarvoor nooit problemen.

Ik heb jullie “service tools” geprobeerd maar die meld dat ik mogelijk een betalingsachterstand hebt….

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 June 2022, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +12

Wat voor verbinding heb je (glas, VDSL), welk type FritzBox en hoe ziet je netwerk er uit? 

Hoi @Niels van de Haar . Welkom op het forum.

Ik zie het vaker en meestal is er een oplossing.

Wat voor verbinding heb je (glas, VDSL), welk type FritzBox en hoe ziet je netwerk er uit? 

Kun je deze vragen beantwoorden?  Wat ik sowieso zou doen is de wizard in de fritzbox te doorlopen met de KPN instellingen.  (als jouw Fritzbox dit tenminste ondersteunt)

reacties kwamen in de spam te recht, maar het probleem is al opgelost door de servicedesk van XS4ALL, de ADSL modem had last van extreem veel micro onderbrekingen, ik heb een nieuwe Fritz!box ontvangen en daarna geen problemen meer gehad.
mogelijk dat het probleem te maken had met de hogelijk leeftijd van de oude modem het was een 7360