Beantwoord

Is mijn Experia Box V10 defect?

  • 7 April 2024
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Vanmorgen ineens geen internet meer.

Alles herstart nog geen verbinding internet.

Nu bleek 1 lankabel cat5e  dit te veroorzaken zelfs zonder dat er wat aanhing en heb hem doorgemeten was wel goed ! Deze nu vervangen door een cat6a  en lijkt weer goed.

Nu is er nog  een cat5e lankabel die ook geen internet doorgeeft naar mijn nas !

Dit kan toch geen toeval meer zijn !?

Wachtwoord kabelmodem lijkt ook niet meer goed kom er niet meer in (v10 experia)

icon

Beste antwoord door Joep1965 8 April 2024, 15:47

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Branden er helemaal geen lampjes meer op het modem?

Jawel  3 groene leds  power   internet en services dat zou goed vlgns helpdesk. 

Alleen bij 1 lanpoort brand niks  dus herkent ook die kabel niet meer lijkt het wel 

Badge +19

Jawel  3 groene leds  power   internet en services dat zou goed vlgns helpdesk. 

Alleen bij 1 lanpoort brand niks  dus herkent ook die kabel niet meer lijkt het wel 

Dan zou het kunnen dat er een poort kapot is. De klantenservice 0800-0402 is de beste plek om dit probleem voor te leggen.

Hoi @Fricandel . Heb je al contact gezocht met 0800 0402?

Ja. Ook als ik de tweede nieuwe lan kabel ga inpluggen kabelmodem valt internet uit.

Morgenavond komt een monteur

Na een nacht peinzen denk ik zelf  dat kpn iets heeft verandert waar door de 3x 5 poorts netgear switchen raar doen of iets met het kabelmodem

 

Reageer