Vraag

Kan ik een extra modem krijgen om te gebruiken op een ander adres (een camping)?

  • 9 March 2022
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Hallo heb een vraag is het mogelijk om er een 2de modem bij te krijgen. Want ga voor een aantal maanden naar de camping  en  wil dat mijn modem thuis blijft omdat ik kennis in mijn woning krijg en gebruik maken van mijn  internet  .Ik zou dan een modem op de camping  willen Is dat mogelijk? Maar dan op 1 abbonement  ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Alleen een modem betekent nog niet dat je ook internet hebt, hiervoor moet er ook een fysieke aansluiting aanwezig zijn, iets wat op veel campings niet altijd het geval is. Als dit op de camping wel aanwezig is kan je ervoor kiezen om een nieuw abonnement hierop af te sluiten maar dan een zogenaamde ‘maandelijks opzegbaar’, dan zit je niet vast aan een contract voor 12 maanden maar betaal je wel een paar euro meer per maand.

Als er geen vaste aansluiting mogelijk is dan zou je kunnen kijken naar de opties voor internet via 4G, KPN heeft deze abonnementen naar mijn weten niet maar hierin heeft T-Mobile weer een mooi product, namelijk ‘4G Voor Thuis’: https://www.t-mobile.nl/shop/4g-voor-thuis.

Reputatie 7
Badge +24

Een 2de modem is uiteraard mogenlijk, dan sluit u gewoon een 2de abonnement af. Dan krijgt u een 2de modem 😉

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Jonnie2022 Welkom hier op het KPN Forum. Ik zie dat NHendriks en Nick83 duidelijk hebben uitgelegd hoe het zit. Ik kan daar weinig meer aan toevoegen. Je kunt niet één aansluiting gebruiken op verschillende plaatsen.