Beantwoord

Kan ik met mijn Ubiquity AP's gebruik maken van mesh op Box 12?

  • 19 December 2021
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Hi,

Ik heb 2 Ubiquity AP's. Is het mogelijk hier 1 wifi netwerk van te maken, gebruikmakend van de mesh functionaliteit van de V12? Alvast dank voor het antwoord!

 

*Admin* Eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 19 December 2021, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +12

Hi,

Ik heb 2 Ubiquity AP's. Is het mogelijk hier 1 wifi netwerk van te maken, gebruikmakend van de mesh functionaliteit van de V12? Alvast dank voor het antwoord!

 

*Admin* Eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 

Nee dat zal niet lukken. De meshsoftware van de Box12 werkt alleen met andere KPN accesspoints zoals de Superwifi's. Je zult de Ubiquiti's wel als gewoon AP in kunnen zetten. 

Hi,

Ik heb 2 Ubiquity AP's. Is het mogelijk hier 1 wifi netwerk van te maken, gebruikmakend van de mesh functionaliteit van de V12? Alvast dank voor het antwoord!

 

*Admin* Eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 

Nee dat zal niet lukken. De meshsoftware van de Box12 werkt alleen met andere KPN accesspoints zoals de Superwifi's. Je zult de Ubiquiti's wel als gewoon AP in kunnen zetten. 

Dat is jammer. Gaat dit in de toekomst nog wel mogelijk zijn? Of wil KPN dit niet open zetten? 

Reputatie 7

Dat is jammer. Gaat dit in de toekomst nog wel mogelijk zijn? Of wil KPN dit niet open zetten? 

Dat zal ook niet gaan komen maar dat heeft niets met wel of niet "open zetten" te maken.

Elke leverancier implementeert mesh op z'n eigen manier waardoor mesh nodes van verschillende makelij niet met elkaar kunnen samenwerken.

Ok, dank je voor je snelle antwoorden!