Vraag

Traag internet en een slecht werkende 2de ontvanger

  • 26 April 2024
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Hallo mensen van kpn!

 

Toen ik kwam wonen in de stad waar ik nog steeds woon, alleen een ander huis, begon ik met tv en internet van kpn omdat dat gewoon een bekende naam was…

Ik was al snel klaar met kpn omdat het gewoon erg slechte kwaliteit was, wat ik volgens kpn aan mijn regio te danken had... 🤔

Prima, ik overstappen naar telfort, zootje geld kwijt aan aan en afsluitkosten, blijkt het gewoon van kpn te zijn... Telfort... 😞

Maar goed, niet helemaal, maar weinig problemen gehad... 

Word telfort niet kpn, zonder dat wij als klanten er wat aan kunnen doen, ja overstappen!

 

Sinds ik weer kpn heb, heb ik traag internet, de youtube app wil niet meer, videoland heb ik maar opgezegd, dat is ook een drama, en netflix word er ook niet beter op!

 

En dan heb ik het nog niet eens over mijn 2e tv ontvanger, waar ik wel elke maand extra voor betaal, die het nou al meer dan een half jaar niet doet!

En ik ben zo onderhand sch**tziek van stuur een foto dit of een code dat!

Het geld kan wel elke maand van m'n rekening gehaald worden, kan er vast ook wel een nieuwe ontvanger/code gestuurd worden toch?

 

Ik ben benieuwd. 

 

M. W. Koops

Harlingen 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Mwk84 en bedankt voor jouw bericht :)

Goed dat je aan de spreekwoordelijke bel trekt want ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Laten we beginnen bij het begin; je geeft aan dat je internet traag is. Bedoel je daarmee de wifi of ervaar je ook een trage verbinding wanneer je via een bekabelde verbinding werkt? Mocht het puur om de wifi gaan, dan zou ik je in eerste instantie willen adviseren om de KPN wifi manager eens te doorlopen. Deze tool kan de kwaliteit van de wifi bij jou thuis in kaart brengen en op basis daarvan gaat de tool kijken of er verbetering mogelijk is. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de wifi op een te druk kanaal staat en dan wordt de boel ook langzaam. Dit soort problemen kan de wifi manager verhelpen. Mocht het gaan om de bekabelde verbinding (dat je die als traag ervaart) dan ben ik benieuwd naar de snelheden die je dan meet.

 

Verder geef je aan dat de 2e tv ontvanger het al een halfjaar niet meer doet; kun je dit nader toelichten? Doet deze helemaal niks? Of werkt deze slechts gedeeltelijk? Krijg je iets van een foutmelding te zien? Hoe beter je dit probleem uit kunt leggen, des te beter kunnen we helpen om dit probleem op te lossen, Mocht blijken dat een nieuwe tv ontvanger noodzakelijk is, dan gaan we dat natuurlijk regelen. Maar eerst moet ik weten wat er precies aan de hand is en vanuit daar kijk ik graag verder. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

Reageer