Beantwoord

KPN Box 12 bestellen, kan dat?

  • 11 December 2023
  • 15 reacties
  • 635 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag een  KPN Box 12 bestellen .

Wat zijn de mogelijkheden?

Met vriendelijke groet,

Ella

icon

Beste antwoord door ellala 11 December 2023, 21:30

Bekijk origineel

15 reacties

Welke Experiabox heb je nu? Als je een Experiabox V10 of nieuwer hebt gaat dat niet lukken. En anders kun je de service tool gebruiken. 

V10A. Helaas

Reputatie 7
Badge +7

en waarom zou je een 12 willen? de 10a is beter dan de 12

Voor mijn nieuwe MacBook icm de wifi6 

Jammer genoeg voor jou is WiFi6 voor kpn geen reden om je Experiabox om te wisselen. 

Badge +19

Ik zou de v10a houden want de box 12 kampt nog met kinderziektes. En laten we eerlijk zijn, wifi 6 voegt nog heel weinig toe.

Welke Experiabox heb je nu? Als je een Experiabox V10 of nieuwer hebt gaat dat niet lukken. En anders kun je de service tool gebruiken. 

 

Bedankt allemaal voor de info. Ik blijf nog wel even bij V10

Nou… die V10 heeft bij mij ook wel z'n beste tijd gehad hoor. Resetten van 1x in de maand naar 4x per week en de laatste weken, elke dag wel een keer of 5. Bloed irritant en nog veel irritanter, KPN is slecht bereikbaar of ze verwijzen mij naar een bot met standaard vragen en dito oplossingen. En laten die nou niet werken :-( 

Badge +19

En wat maakt het dat je denkt dat de v10 kapot is? @Earlko 

En wat maakt het dat je denkt dat de v10 kapot is? @Earlko 

Ik zeg niet dat hij kapot is… de apparatuur is super onbetrouwbaar geworden. Met een abonnement van meer dan 100 Euro in de maand mag je verwachten dat enerzijds de boel stabiel draait en anderzijds dat er customer service “loketten” zijn die je eventueel verder kunnen helpen. Een monteur zou kunnen onderzoeken of de V10 stuk is, ik kan enkel de reset knop gebruiken en de boel weer opstarten.

De V10 wordt door velen beschouwd als de beste modem ooit, door KPN geleverd e nog geleverd wordt.

@Earlko 

Zie ook onderstaande link voor een snelle(re) oplossing:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen-b.htm#/

en

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

De V10 wordt door velen beschouwd als de beste modem ooit, door KPN geleverd e nog geleverd wordt.

@Earlko

Zie ook onderstaande link voor een snelle(re) oplossing:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen-b.htm#/

en

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Dat kan best zijn… maar zelfs in de beste modems kunnen “scheurtjes” ontstaan. Ik zeg niet dat het een slechte modem is, maar deze heeft wel z'n beste tijd gehad. De problemen leken voorheen incidenteel (kan ik mee leven) maar zijn opgelopen tot dagelijks. Nogmaals, als het (beste) modem niet naar behoren werkt, wat heb ik dan aan een peperduur glasvezel abonnement? Ik heb de V10 nu 6 jaar continue draaien… 

Reputatie 7
Badge +24

Met een abonnement van meer dan 100 Euro in de maand mag je verwachten dat enerzijds de boel stabiel draait en anderzijds dat er customer service “loketten” zijn die je eventueel verder kunnen helpen. 

Voor 5 euro extra:

https://www.kpn.com/internet/service-plus.htm

De V10 wordt door velen beschouwd als de beste modem ooit, door KPN geleverd e nog geleverd wordt.

@Earlko

Zie ook onderstaande link voor een snelle(re) oplossing:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen-b.htm#/

en

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Dat kan best zijn… maar zelfs in de beste modems kunnen “scheurtjes” ontstaan. Ik zeg niet dat het een slechte modem is, maar deze heeft wel z'n beste tijd gehad. De problemen leken voorheen incidenteel (kan ik mee leven) maar zijn opgelopen tot dagelijks. Nogmaals, als het (beste) modem niet naar behoren werkt, wat heb ik dan aan een peperduur glasvezel abonnement? Ik heb de V10 nu 6 jaar continue draaien… 

Heb je mijn links algeraadpleegd @Earlko ?

Een glasvezelabonnement is niet duurder dan een abonnement op koper.

Je hebt dan blijkbaar veel opties op je abonnement om op zo'n hoog bedrag van ruim €100 per maand.

 

De V10 wordt door velen beschouwd als de beste modem ooit, door KPN geleverd e nog geleverd wordt.

@Earlko

Zie ook onderstaande link voor een snelle(re) oplossing:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen-b.htm#/

en

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Dat kan best zijn… maar zelfs in de beste modems kunnen “scheurtjes” ontstaan. Ik zeg niet dat het een slechte modem is, maar deze heeft wel z'n beste tijd gehad. De problemen leken voorheen incidenteel (kan ik mee leven) maar zijn opgelopen tot dagelijks. Nogmaals, als het (beste) modem niet naar behoren werkt, wat heb ik dan aan een peperduur glasvezel abonnement? Ik heb de V10 nu 6 jaar continue draaien… 

Heb je mijn links algeraadpleegd @Earlko ?

Een glasvezelabonnement is niet duurder dan een abonnement op koper.

Je hebt dan blijkbaar veel opties op je abonnement om op zo'n hoog bedrag van ruim €100 per maand.

 

Zal vanavond als ik thuis ben zeker je linkjes volgen.. en klopt, Internet, TV etc… maar wel een snel internet abo

Reageer