KPN Box 12 heeft niet update gekegen, ondanks bericht dat dit zou gaan gebeuren

  • 29 March 2024
  • 7 reacties
  • 133 keer bekeken

Op 20 maart hebben wij een mail gekregen (2 zelfs) over de update voor de KPN box 12. Er stond bij dat het in een van deze dagen ging updaten maar nu iets meer dan een week verder en ik zit nog steeds op de oude software. De mail linkt wel expliciet naar de nieuwe functies https://www.kpn.com/service/internet/update

 

Nu hebben wij dus nog steeds niks ontvangen en vroeg mij af wanneer dit nog gaat gebeuren. Hebben gewoon een Box 12 en 3 superwifi 2 punten dus neem aan dat dit geen probleem is.

Zojuist ook is de modem gereset om te kijken als dit nog wat deed maar helaas.


7 reacties

En als je inlogt in het managementconsole van het modem, kun je dan de update zelf starten?
Zo ziet het er bij mij uit, omdat ik de update al heb:

 

De oude software (SGEJ1000060E) heeft helaas helemaal geen knop om de modem te updaten.

Oh dat is jammer..

In mijn mail stond trouwens heel specifiek wanneer de update zou plaatsvinden (maar ik ben wel zakelijk gebruiker):

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @game9781, ik denk graag mee. 

Zo te lezen zou dit moeten lukken. Ik lees echter dat je een zakelijker gebruiker bent, heb je daadwerkelijk een zakelijk abonnement? Of gebruik je je abonnement simpelweg op de zaak?

Zou je ook met ons willen bellen hierover? Dan kan een collega specifiek met je meekijken. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat je ons hier weten hoe het afloopt? 
 

Ik ben helemaal geen zakelijke gebruiker haha. Denk dat er verwarring is met het bericht van Mies75.

Reputatie 2
Badge

Ik heb diezelfde mail ook ontvangen afgelopen woensdag maar tot heden geen update ontvangen. Herstart en reset knop geeft ook geen resultaat

Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg een beetje de indruk dat KPN het updaten stop gezet heeft. Ik lees ook hier en daar topics dat er na de update niets meer werkte, dus misschien komt da daardoor.

Reageer