Beantwoord

Krijg een verzoek om een modem terug te sturen die ik niet heb?

  • 22 November 2023
  • 6 reacties
  • 131 keer bekeken

KPN vraagt mij om de  'extra' 4g-modem terug te sturen..terwijl er geen sprake is van een 2e modem!? De tv-ontvanger die vernieuwd is, is wel teruggestuurd en goed ontvangen door KPN.

Ik ga natuurlijk  niet mijn modem terugsturen want dan ,an i, juist geen gebruik maken van de diensten van kpn.

Dit lijkt me een foutje in de administratie van KPN

Hoe  u verder..?

 Mvg DAJ 

icon

Beste antwoord door DennisA78 22 November 2023, 20:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @dikschei , welkom op de KPN community waar klanten elkaar helpen.

Het snelste geholpen word je als je 0800-0402 belt. Maar je kan ook hier je profiel aanvullen met je privégegevens, zodat een KPN-medewerker je kan helpen.

Reputatie 7
Badge +10

Dit is een 4g modem, met of zonder de antennes. Die krijg je als je in een buitengebied woont, ver van de wijkkast, en dus erg weinig snelheid via de koperkabel binnen krijgt. Dit 4g modem haalt Internetsnelheid uit de lucht, via de 4g masten, en voegt het toe aan de snelheid via de koperkabel. Bij elkaar opgeteld zou je dan een fatsoenlijk internetsnelheid kunnen halen.

Als je verhuisd, of naar glasvezel overgezet word, vervalt deze toevoeging, en zou j3 hem retour moeten sturen.

Kan dit niet van toepassing zijn bij jou?

 

 

Ja dat klopt Dennis. Wat jij beschrijft is op toepassing bij mij. Jammer dat KPN dit niet duidelijk maakt….

Badge

Voor mij ook hetzelfde , of ik een modem wil terugsturen die ik niet heb.

Ik ben van alleen streamen naar streamen + TV gegaan men vond het op een of ander manier nodig om een modem op te sturen, heb ik de helpdesk gebeld en die adviseerden om het niet op te halen dan ging het vanzelf terug. 

Ik gebruik sowiso een fritzbox

Reputatie 7
Badge +24

Voor mij ook hetzelfde , of ik een modem wil terugsturen die ik niet heb.

Ik ben van alleen streamen naar streamen + TV gegaan men vond het op een of ander manier nodig om een modem op te sturen, heb ik de helpdesk gebeld en die adviseerden om het niet op te halen dan ging het vanzelf terug. 

Ik gebruik sowiso een fritzbox

Is dat een Fritzbox van uzelf? Of huurt u die van KPN? 

Badge

Voor mij ook hetzelfde , of ik een modem wil terugsturen die ik niet heb.

Ik ben van alleen streamen naar streamen + TV gegaan men vond het op een of ander manier nodig om een modem op te sturen, heb ik de helpdesk gebeld en die adviseerden om het niet op te halen dan ging het vanzelf terug. 

Ik gebruik sowiso een fritzbox

Is dat een Fritzbox van uzelf? Of huurt u die van KPN? 

Van mezelf, de box 12 staat in de kast te wachten op ?

Reageer