Beantwoord

Muurbeugel bij Box 12 niet standaard meer meeleveren

  • 14 February 2023
  • 16 reacties
  • 380 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik las net een topic, en bedacht me iets.Er word bij een box 12 in principe altijd een muurbeugel meegeleverd.Maar veel mensen zullen deze niet gebruiken, zonde dus.

Is het niet een idee, om de beugel niet standaard mee te leveren maar om een kortingscode in de handleiding te zetten dat iedereen zelf kosteloos een muurbeugel kan nabestellen?Of dat naar de klantenservice word verwezen zodat die de muurbeugel kunnen toesturen?

 

icon

Beste antwoord door Dutchie61 17 February 2023, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @martijn197108

Die zal inderdaad niet altijd gebruikt worden, maar het is wel gewoon een onderdeel van het pakket. Hoort bij het modem. Mijn inziens is nasturen meer gedoe dan bijleveren. 

Hoi @Bart_Z ,

Dank voor je reactie.

Nasturen is inderdaad wel een gedoe, maar het bespaart uiteraard wel plastic.En als veel mensen de muurbeugel toch niet gebruiken, is dat natuurlijk zonde.

Nasturen is uiteindelijk beter voor het milieu, denk ik zo.

Reputatie 7

Er word bij een box 12 in principe altijd een muurbeugel meegeleverd.Maar veel mensen zullen deze niet gebruiken, zonde dus.

Waarom denk je dat veel mensen die muurbeugel niet zullen gebruiken?

Ik denk dat iedereen die z'n V12 in de meterkast heeft staan ... ehhh hangen ... die muurbeugel wel gebruikt en dat zou dus wel eens een heel groot percentage kunnen zijn.

Waarom denk je dat veel mensen die muurbeugel niet zullen gebruiken?

Ik denk dat iedereen die z'n V12 in de meterkast heeft staan ... ehhh hangen ... die muurbeugel wel gebruikt en dat zou dus wel eens een heel groot percentage kunnen zijn.

Dat is waar, maar er zijn echt wel genoeg mensen die de box niet ophangen denk ik.Dan is het zonde daar een muurbeugel bij te doen.

Of KPN verzoekt mensen die de beugel toch niet gebruiken, deze te retourneren.Maar ik vraag me dan wel af hoeveel mensen die moeite willen nemen.

Reputatie 7
Badge +21

Ik denk dat het opzetten van een systeem om de beugels te versturen en/of in te nemen een grotere belasting is voor het milieu dan het standaard meeleveren van de beugel in de doos.

Dubbele verpakkingskosten, dubbele verzendkosten en extra administratie.

Een betere oplossing zou zijn als alle modem / router fabrikanten de zelfde muurbeugel zouden gebruiken, net als bv zelfde USB kabels om telefoons ed op te laden

Badge

Hallo allemaal. Ik zit met een soortgelijk dingetje…ik had de muurbeugel wél, maar zoonlief heeft hem -ongevraagd - ingenomen en omgevormd tot een Dino..…

Dus.....wie helpt mij aan zo een muurbeugel voor de box 12 kast...…

Hoe fijn zou dat zijn.

Groet Mark

Hoi @Mark Overgoor ,

Kan gebeuren!😅

Een moderator kan kosteloos een nieuwe toesturen, vul dan wel even je profiel in.

Een moderator reageert binnen enkele dagen. 

Ik heb nog geen gegevens van je @Mark Overgoor . 

Badge

Profiel is ingevuld 👍

 

Reputatie 7
Badge +12

Heb je wel een foto van de Dino? 😂

Badge

Als ik een muurbeugel opgestuurd krijg, krijg jij een foto van de Dino......😉

Reputatie 7
Badge +17

@Mark Overgoor de beugel is onderweg. Bevestiging per sms. Dus kom maar op met die foto van de dino. 😉

Misschien is er een dinopark bij je in de buurt? Interesse in archeologie kan je niet vroeg genoeg aanmoedigen! 

Badge

Jammer dat er niks écht geregeld wordt door de KPN......Aan kleuterhumor geen gebrek hierzo. 

Badge

Als de beugel écht binnen komt, ben ik Bram muchos dankbaar. Krijgt ie zekers een Dino foto 👍

@Mark Overgoor . No worries. Die is verzonden zegt @Bram_