Vraag

Poorten blijven gesloten bij portforwarding

  • 7 May 2023
  • 5 reacties
  • 201 keer bekeken

hallo,

 

ik heb portforwarding ingesteld, maar ondanks alle juiste instellingen zijn de poorten 8000, 80, 554, en 443 niet benaderbar. als je de status checkt via portchecker https://portchecker.co/checking dan blijft de melding dat de poorten CLOSED zijn. Ik heb al een nieuwe experiabox gekregen, maar daarmee is hetzelfde probleem. De provinder is BUDGET, hiervoor had ik KPN, zelfde router en dat werkte allemaal prima.

 

Waarom kunnen de poorten niet opengezet worden ondanks dat het goed in portforwarding staat?

 

v5.00.58 build505-owl

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hallo @Portie,

heeft her desbetreffende apparaat een vast IP of juist niet? Dit is wel een vereiste ervoor.

 

Daarnaast waarom probeer je 8000, 80 en 554, ipv 443?

 

aangezien je dan kan proberen om alles te zien of het open is maar nooit open word weer gegeven.

Reputatie 7

Plaats eens screenshots van jouw port-forwardings.

Staat de firewall van de machine waarnaar geforward wordt inkomend open voor die poorten?

Draait de bijbehorende service op die machine?

 

poort 8000 wordt gebruikt voor hikvision. Hikvsion zegt dat je deze poorten moet openen DHCP hoefde bij vorige ook niet.  NVR is via LAN verbonden, camera's bedraad.

Reputatie 7

 

poort 8000 wordt gebruikt voor hikvision. Hikvsion zegt dat je deze poorten moet openen DHCP hoefde bij vorige ook niet.  NVR is via LAN verbonden, camera's bedraad.

En verder?

Dit is niet genoeg om vast te kunnen stellen of die port-forwardings compleet en correct zijn.

Reputatie 4
Badge +4

Wie zegt dat het TCP moet zijn ik zou ze op UDP/TCP zetten.