Beantwoord

Software update Box 12 niet gelukt

  • 24 November 2023
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo Support,

Ik had een sms gekregen dat de software van de KPN modem 12 geupdate zou worden. Dat is schijnbaar niet gelukt of uitgevoerd. Ik heb telefonisch contact gehad en er is geadviseerd dit hier te melden zodat de update er opnieuw ingezet kan worden. Alvast bedankt.  

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 November 2023, 15:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @RoyJ, welkom! Soms lukt de automatische update niet. Over het algemeen wordt het dan binnen een aantal dagen opnieuw geprobeerd. Wacht deze week even af, ik ga ervan uit dat het daarna wel gelukt is. 

Hallo Erik,

Bedankt voor je reactie.  De update zou de nacht van 20-21 uitgevoerd worden. Tot vandaag 27 november is de update niet opnieuw uitgevoerd. Ik merk dit nl. omdat dan be verbinding van het  alarm dan even wordt verbroken en ik daarvan een melding krijg. De firmware is trouwens nog steeds hetzelfde nl. SGEJ1000060E.

Groet, Roy

Hallo Erik,

De update is vandaag uitgevoerd. Bedankt voor de opvolging.

 

Reageer