Beantwoord

Terug gestuurde modem volgens KPN niet ontvangen

  • 16 September 2022
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik ben geëmigreerd en heb op 31 augustus onze modem teruggestuurd 

Ik heb een verzendbewijs hiervan

ik krijg gisteren een mail dat ik de modem nog moet terugsturen binnen 7 dagen?

Die mail heeft een no-reply

naar welk adres kan ik mijn bewijs van retourneringen sturen?

icon

Beste antwoord door Liesbeth van KPN 20 September 2022, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Ferdog , gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Je zou in het privédeel van je profiel je naw-gegevens in NL, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN kun noteren, dan kan een moderator dat doorgeven aan de logistieke afdeling van de retouren en krijg je geen herinneringen meer.

 

Reputatie 5
Badge +8

Goedemiddag @Ferdog en welkom op het forum! Ontzettend leuk dat je bent geëmigreerd en ik wens je veel succes daar en een hele fijne tijd. Dankjewel voor het delen van je gegevens in je profiel, ik heb direct gekeken en ik maak een notitie. De herinnering en eventuele toekomstige herinneringen mag je negeren. 

Goedemiddag @Ferdog en welkom op het forum! Ontzettend leuk dat je bent geëmigreerd en ik wens je veel succes daar en een hele fijne tijd. Dankjewel voor het delen van je gegevens in je profiel, ik heb direct gekeken en ik maak een notitie. De herinnering en eventuele toekomstige herinneringen mag je negeren. 

Goedemiddag @Ferdog en welkom op het forum! Ontzettend leuk dat je bent geëmigreerd en ik wens je veel succes daar en een hele fijne tijd. Dankjewel voor het delen van je gegevens in je profiel, ik heb direct gekeken en ik maak een notitie. De herinnering en eventuele toekomstige herinneringen mag je negeren. 

Beste Liesbeth,

bedankt voor je bericht, misschien is ons klant nummer handig zodat je weet aan wie geen herinneringen meer gestuurd dienen te worden.

ons nr. Is *****

Ons oude adres was in Alphen aan den Rijn, hier wonen nu nieuwe mensen, dus svp niks naar hun sturen van wat dan ook.

indien nodig kunnen we ons verzendbewijs ergens naar toe sturen.

mvrgr 

F.A. Dogterom 

admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.

Reputatie 5
Badge +8

Dankjewel, ik zag je klantnummer al terug onder je profiel en heb zonet een notitie achtergelaten. De herinnering en eventuele volgende herinnering mag je negeren, deze kan ik niet voorkomen. Het is niet nodig om het verzendbewijs na te sturen.