Vraag

Uitvallend wifi na recente update van Box 12

  • 26 November 2023
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Hopelijk ben ik niet de enige met dit probleem. Op 15 November heeft KPN een update uitgevoerd op mijn Experia box 12. Sindsdien is het bereik van het wifi beperkt tot de begane grond (waar modem staat) maar op de eerste etage is het puin en op de tweede etage (waar het eerst redelijk was) is het radiostilte. Ik heb geen nog geen Superwifi punten gekocht maar vraag me af dit het probleem oplost. Met KPN gesproken en die raden aan de firmware update te runnen, heb ik gedaan met 0,0 verbetering. 

Heeft iemand dezelfde ervaring en/of een suggestie om dit euvel te verhelpen ?

Alvast bedankt

Ben


1 reactie

Hoi @Bend .  Het zou kunnen dat het kanaal waarop de box uitzendt is aangepast. (dat doet ie vaak via een automatische instelling).

We hebben legio artikelen over hoe je dit zelf kunt oplossen/aanpassen:

 

 

Reageer