Beantwoord

Verbinding valt veel weg met nieuwe Box 12

  • 21 May 2023
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Sinds vrijdag mijn modem, die nog werkte, ingeleverd voor een nieuwe; De 12. Omdat mijn modem verouderd zou zijn. 

De oude moet ingeleverd worden om de nieuwe te mogen meenemen. Daarna wordt niet gecontroleerd wat er in de doos zit …. Had ik hem maar gehouden …


Sinds ik die heb geïnstalleerd valt de verbinding om de zoveel tijd weg.

Alle online kpn oplossingen geprobeerd.

Vandaag de helpdesk gebeld.

meneer 1: ik reset alles samen met u. Als het daarna nog niet werkt schrijf ik op in het systeem dat u een nieuwe modem krijgt. 
meneer 2: nee u krijgt geen nieuwe modem. Fijn dat mijn collega u doorverbindt naar mij (wat niet zo was) omdat hij die nieuwe modem niet op zijn conto wil. Hij laat mij weer alle reset stappen doen en zegt dat hij mij niet kan verstaan. Ik zeg; ik zeg niks want ik wacht tot alles weer knippert. Hij hangt op en belt terug omdat hij mij niet hoort. Blijft zeggen dat hij mij niet hoort en hangt op.

meneer 3: luistert naar mijn verhaal rond een uur of 18.00. Ok wacht u vanavond nog af en dan bel ik om 20.00 terug. Als het probleem er dan nog is dan krijgt u een nieuwe modem. Als ik een monteur stuur dan zijn er kosten aan verbonden. 
 

21.00 nog niet gebeld.

 

meneer 4: luistert naar mijn verhaal en leest de notities. Stuurt een monteur.

 

die komt dinsdag. Tot die tijd haperend internet. Niet thuis werken. En er al een werkdag mee bezig.

 

wat is nu het verhaal? Ik vond het advies van de helpdesk nogal verwarrend en ook niet altijd klantvriendelijk.

 

 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 21 May 2023, 22:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Helaas is er niet veel meer wat ze kunnen doen, ook al krijg je een nieuw modem dan zal hij pas dinsdag op een PostNL punt liggen. Het beste is inderdaad een monteur, die kan direct de verbinding doormeten en als het nodig is het modem vervangen.

 

Mocht je ook mobiel van KPN hebben is het het waard om morgen te bellen voor een “noodpakket”

Dat is een databundel van 100gb, je kan dan je telefoon op hotspot zetten waardoor je toch goed en stabiel thuis kan werken.

Goed om te weten!