Beantwoord

Waarom andere modem na snelheidsverandering?

  • 18 January 2022
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Waarom krijg ik bij internet snelheid verandering een andere modem toe gestuurd maar heeft nu modem box12 maar krijgt binnen een oude V10 ik heb net een superwifi gekocht maar dat werkt niet op de V10 oud model lekker bezig zo kpn als het dan nog een v10a was kon ik er nog wat mee maar terug komen op mijn vraag de nieuwe oude terug sturen dan

icon

Beste antwoord door RBxx 18 January 2022, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Zoutendijk 

Je geeft aan dat er sprake is van een internet snelheid verandering. Als je nog internet via de koper aansluiting hebt, dan betekent een hogere snelheid meestal dat pairbonding nodig is. De v10 is het enige modem van KPN wat dit ondersteunt. Daarom krijg je dan een v10, een prima modem wat nog steeds ingezet wordt. De SuperWiFi's werken hier ook mee samen.

Reputatie 5
Badge +5

Menigeen zou heel blij zijn met een "oude" V10.

Sterker nog, ik heb er zelf één aangeschaft, omdat KPN mij een box 12 wilde sturen. Die houden ze voorlopig maar ff zelf, hahaha. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Zoutendijk, welkom! Klopt het wat Ruud zegt? Ben jij nu inderdaad gebruik gaan maken van pairbonding? Dan krijg je een V10. Dit modem is nog hartstikke goed: ik heb 'm zelf ook en zoals @JanIvor zegt: als ik hem niet om hoef te ruilen, dan zou ik dat voorlopig ook nog niet doen.Â