Beantwoord

Waarom moet ik mijn oude modem inleveren om een nieuw modem mee te krijgen?

  • 17 January 2022
  • 13 reacties
  • 537 keer bekeken

Ik baal behoorlijk van het feit dat ik verplicht mijn oude modem moet inleveren voor ik bij Postnl het nieuwe meekrijg. Vooral als je 5 dagen in de week thuiswerkers hebt en je het modem niet kan missen.

hebben jullie nou echt zo weinig vertrouwen in jullie klanten ? Bij Telfort was dat nooit een probleem. Ik heb nu 10 km. Voor niets gereisd om met lege handen terug te keren ! Kan dat nou niet anders ? 
anders zie mij genoodzaakt een andere provider te zoeken die meer vertrouwen in haar klanten heeft ! 
ik wil dit ook wel bij jullie op twitter zetten als jullie dat graag willen.

een teleurgestelde en ontevreden klant,

R.van Rijswijk 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2022, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Rene dw34,

Dit is erg vervelend, welke modem heb je? En welke modem zou je krijgen?

Hallo @Rene dw34 als het goed is staat er ook in de aankondiging dat het nieuwe modem klaar ligt dat het oude modem gelijk ingeleverd moet worden. Dat was bij Telfort inderdaad anders, maar dit is KPN en die wil de oude modems terug om te voorkomen dat ze in een circuit terecht komen waar ze niet thuis horen is de ‘groene’ gedachte van KPN.

Je hebt nu denk ik langer zonder internet gezeten dan wanneer je het gedaan had op de manier zoals KPN het vraagt.

 

Sterker ik heb het modem niet meegekregen omdat ik niet zonder modem kan werken lees onze thuiswerkers er dan ook geen telefoon is  Ja ik wijt het aan te weinig vertrouwen en die groene gedachte is wel leuk maar ik moet er al 10 km . voor reizen  en dat wordt zo niks deze week !

Ik vind het gewoon niks , mag dat ook ?

Ik vind het nogal dictatoriaal gedacht van KPN.

 

Badge +19

Als u ziet wat er op marktplaats aan appartuur van kpn wordt aangeboden dan is het een logische stap van kpn. Allemaal eigendommen van kpn. 

Ja sorry hoor maar een goede klant zonder criminele geschiedenis zo over een kam scheren vindt ik niet juist en eigenlijk beledigend.

 

En wat mij ook stoort is dat KPN kennelijk niet aan mij als klant hecht spijtig  Misschien toch maar eens op zoek naar een andere wat minder generaliserende provider .

Ik denk dat de meeste Modem’s misschien ergens in het retourcircuit verdwijnen zou dat ook kunnen Joep

Ik ben ook niet tevreden over de omruil condities van KPN k vanwege de onzekerheid of het modem wel werkt zoals het moet en omdat geen oude schoenen wegdoe voor ik mijn heb ingelopen :-)

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst. Het is niet nodig om hetzelfde in meerdere topics te vertellen

Alexandra ik vind het gewoon niet kunnen het is wantrouwen van KPN en dat hebben wij niet ver dient , als ik lees hoeveel er mis gaat met het omwisselen van de oude naar nieuwe modems  en dat groene gedoe is maar zeer beperkt wat wij moeten wel 10 kom voor het PostNL punt .

gooi je oude schoenen niet weg voor je nieuwe bewezen hebben dat ze passen !

jammer KPN maar met Telfort had ik nooit dit soort gedoe !

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst. Het is niet nodig om hetzelfde in meerdere topics te vertellen

Ik denk dat de meeste Modem’s misschien ergens in het retourcircuit verdwijnen zou dat ook kunnen Joep

De V9 en ouder worden niet meer ingezet voor revisie,De v10,v10a en box 12 wel.

Maar toch wil kpn zelfs de oude modellen terug,zodat die 100%zeker goed gerecycled worden.

Als je huidige modem nog werkt kan je die ook gewoon houden.

Badge +19

Maar je wist het toch? Waarom heb je het oude modem dan niet gewoon meegenomen? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rene dw34 ,

Ik snap jouw reactie. Sterkte nog : Ik ben het eigenlijk wel met je eens dat het zo niet zo moeten gaan. Want het is gewoon heel erg vervelend om je oude spullen te moeten ontkoppelen, terwijl je niet 100% zeker weet dat de nieuwe opstelling gaat werken.    

En heel soms gaat het dan fout omdat het aansluiten van het nieuwe modem niet in één keer lukt.  

Maar aan de andere kant is KPN niet zomaar tot deze werkwijze gekomen. Te vaak is het gebeurd dat klanten de oude apparatuur gewoon niet terugstuurden en erger nog: Ergens tweedehands verkopen aan andere mensen.

KPN gaat de werkwijze niet voor jou veranderen. 

Je zult er dus mee moeten dealen. Mijn advies: Doe de omwisseling aan het einde van de werkdag of op zaterdag. Dan heb je er het minste last van. 

Hallo @Rene dw34 ,

Ik snap jouw reactie. Sterkte nog : Ik ben het eigenlijk wel met je eens dat het zo niet zo moeten gaan. Want het is gewoon heel erg vervelend om je oude spullen te moeten ontkoppelen, terwijl je niet 100% zeker weet dat de nieuwe opstelling gaat werken.    

 

Zeker waar,Dit doet ziggo(waar mijn moeder sinds kort klant van is) veeeel beter dan KPN.

Daar krijg je een nieuwe modem met in de doos een sticker om de oude retour te zenden,Je krijgt vervolgens 14 dagen de tijd om dat te doen.Ook krijg je een mailtje als het modem terug bij ziggo is,Lijkt me dat kpn het ook wel op deze manier kan doen.

Â