Beantwoord

Wanneer krijg ik de firmware update voor mijn Box 12? Ik heb sgej1000060e nog

  • 27 March 2024
  • 8 reacties
  • 242 keer bekeken

Hi,

 

Ik maak op dit moment gebruik van de KPN modem v12 met firmware: SGEJ1000060E. Dit icm 2x Superwifi 2 punten.

 

Vraag, wanneer worden deze apparaten voorzien van de nieuwste update? (V12.C.23.04.38 of hoger)? Ik zou het niet erg vinden als ik handmatig als opnieuw moet instellen

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 March 2024, 12:54

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Spymachine. Welkom op het KPN Forum! In het onderstaande topic lees je meer over de firmware update voor de KPN Box 12. Voordat de software wordt geüpdatet ontvang je van ons een sms en/of e-mail, met ook een link naar een informatiepagina op onze website.

 

 

Hi @Vikash van KPN ,

 

Gisteren heb ik de sms/melding van KPN gehad dat dit afgelopen nacht zou hebben plaatsgevonden. Dit is niet het geval geweest. Zou je daar wellicht naar kunnen kijken?

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat jouw KPN Box 12 nog geen update heeft ontvangen. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om zelf deze update naar jouw modem te sturen. Wellicht lukt het met een herstart van je modem?

Reputatie 7
Badge +24

@Vikash van KPN is KPN niet gestopt met de uitrol? Ik lees veel problemen van de laatste update hier op het forum. 

Reputatie 1
Badge

@Vikash van KPN is KPN niet gestopt met de uitrol? Ik lees veel problemen van de laatste update hier op het forum. 

Vorige week woensdag in ieder geval nog niet. Toen kreeg ik hem zonder waarschuwing. Kwam er achter doordat sommige LAN ip adressen waren veranderd, waaronder de ASUS router die achter de V12 hangt. Tot nu toe geen problemen met de update.

Reputatie 7
Badge +21

@Nick83 Nee, dat is niet gestopt, we zijn zelfs gestart met het overzetten van box 12 met sw2 punten.

@Spymachine Als je niet over bent gezet heeft ons beheersysteem waarschijnlijk geen connectie kunnen maken met jouw modem. We proberen dit dan in een volgende batch nogmaals. Je kunt een herstart of reset doen. Dan is de kans groot dat we wél verbinding kunnen maken en de migratie kunnen afronden.

de meeste medewerkers sturen je met een link door naar informatie over de update van de v12 maar ik wil nu eens duidelijkheid over wanneer dat plaatsvind informatie heb ik genoeg maar de duidelijkheid over wanneer laat te wensen over.

wees eens duidelijken en geef informatie waar de mensen om vragen.

Ik heb afgelopen woensdag in een nieuwe batch run de software update gekregen, dank.

Reageer