Vraag

Webinterface Box 12 werkt niet zonder WiFi

  • 26 April 2024
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Vandaag een Sagemcom V12 ontvangen ter vervanging van de Experia V10 (Upload naar 1000 mBit werkte niet goed).

Zonder WiFi aan te zetten valt met de Userinterface NIET te werken. Maar ik wil die WiFi niet.

Wanneer wordt dit opgelost?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom werkt het zonder WiFi niet? Welk probleem heeft u dan?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Alm53, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor jouw bericht :)
Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten; heb je de Box 12 ook al eens een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen door deze te resetten

Hoi @Alm53, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor jouw bericht :)
Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten; heb je de Box 12 ook al eens een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen door deze te resetten

Beste Jan, reset is niet het medicijn voor deze brakke hardware. Ik heb de forums verder doorgespit en zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. Het schijnt opgelost te zijn met een update, echter dan zie ik weer nieuwe issues. Dus een goed gevoel heb ik er niet over.

Reputatie 7
Badge +24

Als u snel een oplossing wilt: koop een Fritzbox. 

Als u snel een oplossing wilt: koop een Fritzbox. 

Ik denk dat het een goede zet zou zijn als KPN met AVM een deal maakt om de Box 12 te vervangen door een Fritzbox. Als ik zie hoeveel mankracht (kosten) er wordt gebruikt en goodwill van klanten wordt verspild om deze Box 12 goed aan de praat te krijgen.

KPN biedt de FritZbox te huur aan voor €7,50 per maand inclusief servicedesk ter waarde van €5 per maand @Alm53 

Reputatie 7
Badge +24

Als u snel een oplossing wilt: koop een Fritzbox. 

Ik denk dat het een goede zet zou zijn als KPN met AVM een deal maakt om de Box 12 te vervangen door een Fritzbox. Als ik zie hoeveel mankracht (kosten) er wordt gebruikt en goodwill van klanten wordt verspild om deze Box 12 goed aan de praat te krijgen.

Dat zei ik een paar jaar geleden al. Er worden miljoenen verspilt om het wiel opnieuw uit te vinden en het werkt nog niet.

Reageer