Vraag

403 Foutmelding bij aanzetten van Malwarefilter

  • 16 April 2024
  • 5 reacties
  • 22 keer bekeken

ik krijg steeds de 403 foutmelding bij het aanzetten van de malwere filter 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @kuilder! Welkom op de KPN Community. Zou je dan eens kunnen toelichten om welke vorm van Malware filter het precies gaat? 

Ik vermoed deze: https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/malwarefilter toch? 

Ik heb hem even voor mijzelf getest en de pagina en het filter lijken goed te werken. Ervaar je nog steeds problemen?

 

Ben je wel ingelogd in MijnKPN alvorens de filter te willen activeren @kuilder , anders wil het inderdaad niet en krijg je melding 403 dat je toegang geweigerd wordt omdat je niet ingelogd bent.

 

ik krijg steeds de foutmelding 403 bij het aanzetten van het malware scanner ik ben ingelogd

wat kan ik daar aan doen of wat doe ik fout 

 

Admin: samengevoegd met eerder gemaakt topic

Ben je wèl ingelogd via MijnKPN @kuilder , ik lees deze klacht vaker vandaag binnen dit forum.

Het kan iets structureels zijn, maar daar moet KPN dan op reageren.

Voor een snelle(re) reactie kune je gratis bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +13

@kuilder Is het allemaal nog gelukt? Als we nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan weten!

Reageer