Beantwoord

"Accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd" melding bij installeren KPN Veilig

  • 18 August 2023
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Nadat ik op de link had geklikt om KPN veilig te installeren, dus de eerste stap van het proces, kreeg ik een vrijwel leeg scherm met alleen de mededeling:

accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

Bovenaan de pagina dan verder alleen links het KPN logo, rechts een knop om uit te loggen van Mijn KPN en in het midden een link naar ‘Safari gebruikers’ (voor mij n.v.t.) en naar Malwarefilter. Dat laatste kan ik wel op klikken en dan wordt het filter ook goed aangezet.

Ik gebruik Windows 10; alle updates geïnstalleerd. Google Chrome, ook meest recente versie (Versie 116.0.5845.97 (Officiële build) (64-bits) )

 

Graag hoor/lees ik hoe ik dit op te lossen

icon

Beste antwoord door GeSp 18 August 2023, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @ReinierW 

 

Deze oplossing voor dit probleem kwam ik in een oud topic tegen voor de Chrome browser, dat kan je proberen:

In de adresbalk staat tegenwoordig een doorgehaald oogje. 
Klik op het oogje en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem in chrome browser.

 

Werkt dat ook niet dan zou je ook nog een andere browser kunnen proberen.

Hallo @ReinierW 

 

Deze oplossing voor dit probleem kwam ik in een oud topic tegen voor de Chrome browser, dat kan je proberen:

In de adresbalk staat tegenwoordig een doorgehaald oogje. 
Klik op het oogje en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem in chrome browser.

 

Werkt dat ook niet dan zou je ook nog een andere browser kunnen proberen.

Dank! Zo simpel kan het zijn. Cookies toestaan. Wel ironisch dat je cookies moet toestaan, terwijl je bezig bent je on-line veiligheid te vergroten :/

Reputatie 7
Badge +18

Ja, dat is i.d.d. wel apart maar aangezien het de website voor de installatie van KPN Veilig is kan dat verder geen kwaad.
Het zou handiger zijn als ze dat zouden afvangen en vermelden dat die cookies noodzakelijk zijn voor de installatie.

Maar i.i.g. fijn dat het gelukt is @ReinierW