Beantwoord

Activeren 4e licentie KPN Veilig melding geen abonnementscode ingevoerd op Mac M1

  • 26 January 2023
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb, via Xs4all, 5 licenties op KPN Veilig. 4 ervan werkten prima. Een ervan betrof een Mac desktop. Ik heb vandaag een nieuwe Mac gekocht (M1), de oude 4e licentie verwijderd en mezelf vanuit KPN Veilig een mail gestuurd voor de installatie van KPN Veilig (de 4e licentie). Downloaden is gelukt, alleen krijg ik bij het groene schildje helaas een rode foutmelding. 

Er staat een mededeling dat ik geen abonnementscode heb ingevoerd. Maar volgens mij had ik die niet. Ik kan slechts 2 dingen doen: KPN Veilig openen, maar dan krijg ik de mededeling dat programma niet actief is of dat ik geen rechten heb. 

Ik heb programma inmiddels 3x verwijderd, en 1x gedownload (3x via Safari, 1x via Firefox), met hetzelfde negatieve resultaat. 

Wat zie ik over het hoofd? Ja, ik heb KPN volledige schijftoegang gegeven. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 January 2023, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MarioAlexander, welkom op ons forum!
Dit hoort uiteraard gewoon te werken! Ben je in de tussentijd nog verder gekomen? Hoe staat het erbij op veilig.kpn.com? Heb je ook al contact gehad met de XS4all klantenservice?

 

Ik was het wachten beu en heb een abonnement op 10 extra licenties genomen. 

En toen werkte het wel! 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat is natuurlijk ook een oplossing, mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!