Beantwoord

Al 2 dagen storing, geen tv gids en slecht internet

  • 16 October 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb al 2 dagengeen tv gids en slecht internet 

hoe gaan we dat composeren

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 October 2021, 16:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb al 2 dagengeen tv gids en slecht internet 

hoe gaan we dat composeren

Hallo @Mabooots , je stelt de verkeerde vraag, je moet vragen hoe gaan we dit oplossen in plaats van meteen over compenseren te praten.

 

Reputatie 7
Badge +12

Vul je profiel even aan met je gegevens. Dan kunnen moderatoren ook mee kijken. Wel is het zo wat @JanD zegt dat je de verkeerde vraag stelt.

 

Kan je wat vertellen over je aansluiting, welk modem, welke tv ontvangers, en hoe deze aangesloten zitten?

 

Het hebben over compenseren is zinloos wanneer de storing nog actief is, want dan kan KPN nu twee dagen mogelijk crediteren en morgen weer een dag. Eerst een oplossing en dan verder kijken en eventueel praten over een compensatie.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mabooots, welkom op ons forum!
De prioriteit is natuurlijk om het probleem op te lossen, heb je al contact gehad met mijn collega's op 0800-0402? Bij veel storingen is dat de snelste manier om contact met ons te hebben. Chatten kan ook via www.kpn.com/service
Op www.kpn.com/storing kun je de meeste problemen oplossen of kun je het zien als er een storing bij jou in de buurt is.

Als het een algemene storing was en hij is inmiddels opgelost kun je via www.kpn.com/vergoeding een vergoeding aanvragen voor de tijd die je je diensten niet hebt kunnen gebruiken.