Vraag

Beheerpagina KPN Veilig geeft foutmelding na inloggen

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Ik wil KPN Veilig op een nieuwe laptop installeren. Ik heb nog licenties. Ik ga naar veilig.kpn.com, log daar in, en krijg dan meteen een foutmelding.

In Firefox:

Firefox Can’t Open This Page

To protect your security, login.kpn.com will not allow Firefox to display the page if another site has embedded it. To see this page, you need to open it in a new window.

(en als je 'm dan in een nieuw venster opent krijg je de melding ‘Page expired').

In Edge: accounts-emea.-f-secure.com heeft je te vaak omgeleid

Ik heb de Klantenservice gebeld maar die begrijpen het probleem niet en kunnen het dus ook niet oplossen.

Is hier iemand die mij kan helpen?


1 reactie

Ik wil KPN Veilig op een nieuwe laptop installeren. Ik heb nog licenties. Ik ga naar veilig.kpn.com, log daar in, en krijg dan meteen een foutmelding.

In Firefox:

Firefox Can’t Open This Page

To protect your security, login.kpn.com will not allow Firefox to display the page if another site has embedded it. To see this page, you need to open it in a new window.

(en als je 'm dan in een nieuw venster opent krijg je de melding ‘Page expired').

In Edge: accounts-emea.-f-secure.com heeft je te vaak omgeleid

Ik heb de Klantenservice gebeld maar die begrijpen het probleem niet en kunnen het dus ook niet oplossen.

Is hier iemand die mij kan helpen?

Uiteindelijk de klantenservice van XS4ALL gebeld. Die begrepen het meteen. Konden het weliswaar aan de telefoon niet oplossen, maar beloofden het uit te zoeken. Paar uur later mail met melding dat probleem bij F-secure ligt. Daarmee weliswaar nog niet opgelost, maar wel een stuk verder geholpen. Dus even wachten op F-secure.

Hulde aan de klantenservice van XS4ALL!

Reageer