Beantwoord

bereik is ineens weg

  • 25 October 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb al vanaf mijn eerste mobiele telefoon een abonnement  bij kpn, ik heb ook altijd overal bereik. Vandaar dat ik zo’n trouwe klant ben. Nu hebben we ineens sinds een week geen bereik meer op het werk. We zitten wellicht op -1niveau  maar kpn was juist een van de weinige providers die juist wel altijd signaal had, en nu krijgen we (alle collega’s met kpn) allemaal de melding geen service. We kunnen ook echt niets meer met de telefoon, waar kan dit aan liggen en kunnen julllie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Lisa 1 November 2020, 12:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Annies1979! Welkom hier op ons KPN Forum. We zijn blij met trouwe klanten en houden dat natuurlijk graag zo! Sorry trouwens voor de late reactie. Het is hier enorm druk. Wat betreft het probleem dat je beschrijft. Het kan zijn dat er een (tijdelijke) storing is of dat er tijdelijke onderhoudswerkzaamheden zijn. Dit kun je controleren op onze site: [Geen bereik of netwerk - Mobiel]. Ik ben benieuwd of je hier wat wijzer uit wordt. 

Hallo, ik heb een dag kater gebeld met de klantenservice, het heeft geholpen want we hebben we nu geen last meer van. Volgens haar was het geen storing ofzo maar goed, weet niet war het was maar het is weg dus ik ben weer zeer tevreden klant!

Reageer