Beantwoord

E-mails over bestelling van noreply@kpn.com, maar niets besteld

  • 13 December 2021
  • 1 reactie
  • 1164 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een abonnement bij KPN afgesloten paar maanden geleden. Nu krijg ik zojuist een mail van daadwerkelijke KPN afzender. Als ik op het emailadres klik staan ook oudere factuur emails in de lijst van dezelfde afzender.

Het zijn 3 mails over een nieuwe bestelling op een adres waar ik totaal niet woon, met afspraak over monteur op 20 december etc.

Is het dan toch een phishing mail en geeft outlook dit verkeerd weer? Of is dit een fout van KPN?

Groetjes,

Jasper Kuiper

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 December 2021, 16:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JasperKuiper ,

Dit is een fout van KPN. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. 

Ik adviseer je om hiervoor te bellen of te chatten met KPN. Daarmee voorkom je nog meer van deze e-mails en de andere klant zit er juist op te wachten. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00 en op zaterdag tot 17.00)

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)Â