Beantwoord

Foutmelding bij gebruik KPN Veilig op tablet

  • 7 February 2024
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Sinds een paar dagen krijg ik foutmelding op mijn tablet. Op mijn mobiel werkt de scanner wel.

Foutmelding: geen internet probeer het later nog eens.

Opnieuw installeren helpt niet evenals opnieuw opstarten.

Is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Freddt 12 February 2024, 15:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Freddt, ik denk graag mee. 

Aan de melding te zien zou de tablet, of in ieder geval de app, geen toegang hebben tot internet. Je andere apps en browsers werken wél goed en hebben internet? 

Mag ik ook weten welke tablet je precies hebt? Aan merk, modelnaam/nummer en versie van het besturingssysteem heb ik iets. 

Reputatie 3
Badge

Hallo Alex,

 

Fijn dat je even meedenkt.

Het gaat om een Lenovo Tablet TB X505F, besturingssysteem Android 10.

Tot begin van deze week werke hij normaal.

Alle andere apps werken probleemloos.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

 

Groeten

Elly

Reputatie 7
Badge +24

Wat gek dit.

Heb je een screenshot voor me van de foutmelding? Druk tegelijkertijd op de aan/uit-knop en de knop Volume omlaag om dit te doen, een foto maken mag uiteraard ook. 

 

Reputatie 3
Badge

Hoi Alex hoe krijg ik de foto bijgesloten?

Reputatie 3
Badge

 

Reputatie 3
Badge

 

Reputatie 3
Badge

Hallo  Alex,

Vandaag werkt de scanner weer normaal. Had de app verwijderd, licentie vrijgegeven en toen weer van voren af aan begonnen en met succes.

Groeten

Elly

Reputatie 7
Badge +24

Hi Elly, dankjewel voor de feedback hier. Maak je andere lezers ook blij mee. Fijn ook om te lezen dat alles weer werkt. 

Reageer