Beantwoord

Gebeld door +31302097976, zou Ziggo zijn

  • 24 October 2022
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo , kort geleden werd ik door +31302097976  gebeld, de man zou van Ziggo zijn en wilde mij een aanbieding doen om mijn mobiele abbo over te zetten naar Vodafone ( Ziggo)

De man had al veel gegevens van mij maar vroeg wel een rijbewijs nr en aanvullende nummers van mijn bank rek en zou mij een aanbieding mailen ...ook kreeg ik een sms met een code van Ziggo&Vodaf .

Later kreeg ik weer een sms , met verzoek om naar Https://survey.medallia.eu/….en nog wat 

Ik vertrouw dit voor geen meter, ik ben niet naar die site gegaan. Weet iemand hier meer van en zou ik aktie moeten ondernemen ??

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 24 October 2022, 00:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het ziet er inderdaad uit als nummer van Ziggo, dat ze u actief benaderen vind ik frappant en mag volgens mij niet meer zomaar zonder toestemming.

Admin edit: Dit mag wel als je in de afgelopen 3 jaar klant bent geweest.

Als u wilt overstappen dan kun't u dit vast regelen met dat nummer, als u liever bij KPN blijft en tegen dit nummer de code hebt doorgegeven die u per SMS heeft gekregen is de kans groot dat u toestemming heeft gegeven om weg te gaan bij KPN. In dat geval lijkt het me verstandig om contact met vodafoneziggo te zoeken om de bestelling te annuleren.

@Andre Winkel Is een callcenter van Ziggo/Vodafone  +31302097976, 0302097976 – Aantal beoordelingen: 49×… (wieheeftgebeld.nl)

Reputatie 7

Het ziet er inderdaad uit als nummer van ziggo, dat ze u actief benaderen vindt ik frappant en mag volgens mij niet meer zomaar zonder toestemming.

En als iemand in de afgelopen 3 jaar klant is geweest.