Beantwoord

Geblokkeerd door Abuse van KPN, hoe te voorkomen?

  • 17 December 2021
  • 2 reacties
  • 254 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb dit ook voor gehad vandaag. Ineens had ik vanochtend geen internet meer. Ik gebed naar Kpn en bleek dat ik geblokkeerd was door het abuse team. Ik gekeken op mijn computer en alles opgelost. Ik een scan gedaan met hun programma en de resultaten door gestuurd. Gelukkig deed alles het weer naar ongeveer 4 uur wachten. 
 

Hoe kan ik voorkomen dat dit weer gebeurd?

icon

Beste antwoord door Nadia 20 December 2021, 22:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik gekeken op mijn computer en alles opgelost.

wat heb je gevonden en opgelost? dat zal de oorzaak zijn?

Reputatie 7

Hallo @Geblokkeerd door abuse van kpn, welkom op de KPN community. Goed dat je hier een hulpvraag stelt.

Hoe kun je voorkomen dat je in een beveiligde omgeving door KPN Abuse wordt gezet? 
Een blokkade die door het KPN Abuse team wordt opgelegd gebeurt niet zomaar. Wanneer we iets ‘vreemds’ constateren afkomstig van één of meerdere van je computers op ons netwerk dan blokkeren we uit veiligheidsoverwegingen je internetverbinding. Online veiligheid is belangrijker dan ooit. We regelen met z'n allen steeds meer zaken online, zoals: een reserveringen voor een restaurant tot het aanvragen van belastingtoeslagen en het regelen van al je bankzaken. Omdat je soms privégegevens moet delen of een geldtransactie wilt boeken zijn dit natuurlijk niet de momenten dat je wilt dat er iets misgaat. Bij een ‘lek’ of zwakheid in de beveiliging van je computer kunnen er persoonlijke gegevens worden buitgemaakt. Dit kan hele nare gevolgen hebben. Om dat te voorkomen is het belangrijk dat je je computers goed beveiligt, zo voorkom je misbruik. Let ook op dat je op tijd de beveiligingsupdates installeert, die zorgen ervoor dat je ook voor nieuwe ‘gevaren’ bent opgewassen. Lees meer op: KPN Online veiligheid

Meer informatie vind je op: Ik ben geblokkeerd door KPN Abuse.

Als je nog vragen hebt, stel ze hier gerust. We helpen je graag verder!