Vraag

Geen internet en tv vanaf Gistermiddag 29-9

  • 30 September 2020
  • 20 reacties
  • 135 keer bekeken

Reputatie 1

Kan iemand mij aub helpen!!!???

Kreeg gisteren een melding:

Het kan toch niet zo zijn dat deze storing écht tot morgenavond 23 uur zal duren?? Heb al iemand van kpn aan de lijn gehad, maar kon op afstand niks doen.

Moet ik maar gewoon afwachten of wat? 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Niekser, dat is wel erg zuur! Ik zie inderdaad dat er een storing is. Wij doen hier zeker alles aan om dit op te lossen, maar jij kan inderdaad weinig anders dan afwachten. Ik zie dat je een gratis databundel op je mobiele abonnement hebt, daar kan je zolang gebruik van maken. Mocht je meer data nodig hebben, laat het gerust weten. 

Reputatie 1

Dankjewel voor je reactie! Met 100 gb kan ik wel ff vooruit... 😉

Reputatie 1

Pffff.... Ik heb afgewacht, hoor.... Met goede hoop ging ik gisteren naar bed. Maar vanmorgen nog steeds geen internet en tv!!! #boos

Hoewel volgens de app het probleem opgelost zou moeten zijn, is er volgens de site nog steeds een storing. 

Gebeld met KPN, ze kunnen niks doen....?

Hoe dan? Het zal toch niet zo zijn dat we het hele weekend geen internet en tv hebben, toch? Ik, ik heb 100gb mobiele data gekregen, maar als ik op mijn telefoon aan het straemen ben, kan de hotspot niet aan. Dus geen goede oplossing. Al met al, dit moet zo snel mogelijk opgelost worden, anders stap ik over! #geengoedeservice

Misschien helpt een simpele herstart van het modem?

Reputatie 1

Misschien helpt een simpele herstart van het modem?

Uiteraard al 80 duizend keer gedaan.... 😊 

Reset knopje ook gedaan, kabels gecontroleerd, 

L1 en l2 lampje branden niet.... 🤷🏼‍♀️

Als je noodpakket op is, kan je dit volgens mij laten aanvullen.

Reputatie 1

Als je noodpakket op is, kan je dit volgens mij laten aanvullen.

Ja, dat kan inderdaad... Maar daar is mijn probleem niet mee opgelost... Ik geloof er ook niks van dat het storing is die meerdere huishoudens betreft, kpn zegt van wel. Maar ik lees nergens op fb of op verschillende sites dat er meer mensen last hebben van deze storing. Maar goed, we wachten wel weer af.... 😏

Heeft u het gevoel dat KPN voor één klant minder hard gaat lopen. Het feit dat de storing op de site van KPN staat betekend dat er wel degelijk een storing over een groter gebied is. Misschien kunnen de medewerkers hier jou lijn en persoonlijke situatie opnieuw bekijken. Heb even geduld, het is wat druk op het forum.

Reputatie 1

Dat gevoel heb ik niet, maar meer dat onze storing niet dezelfde storing is dan dat zij denken dat het is. 

Ik heb al best lang geduld, maar goed... Ik vertrouw er nog steeds op dat het opgelost word (hopelijk voor het weekend) 🙏🏼

Reputatie 1

Hoeveel geduld moet een mens hebben??? 🤷🏼‍♀️ 

Reputatie 1

Hoeveel geduld moet een mens hebben? 🤷🏼‍♀️

Reputatie 1

Hoeveel geduld moet een mens hebben? 🤷🏼‍♀️

Is het inmiddels opgelost?

Reputatie 1

Is het inmiddels opgelost?

Nee, natuurlijk niet! Want deze storing is geen normale storing.... 

Hoeveel geduld moet een mens hebben? 

Reputatie 1

Van KPN hoor ik niks, ik "mijn kpn" staat ook dat de storing is opgelost, maar op de website staat nog steeds dat er een storing is die tot gisteravond 23 uur zou duren. Geen update, geen smsje, of niks van kpn zelf... Héle slechte zaak dit! Er moet gewoon iemand langs komen! 

Veel blijkbaar. :slight_smile: Ondanks de storing moet ik meegeven dat het noodpakket wat KPN biedt wel een fijne tijdelijke oplossing is.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Niekser, ik heb totaal gemist dat je weer gereageerd had, sorry! :-(. Ook al kunnen wij heel weinig in zo'n situatie, is het toch fijn om de conversatie gaande te houden.. Hoe staat het er nu voor?

Reputatie 1

Nou, niet goed... 

Gisteravond zou het rond 20 uur opgelost zijn. Dat was een dus niet het geval. Weer gebeld, uiterlijk morgenochtend (vanmorgen dus) zou de storing verholpen zijn... Helaas... Vanmorgen vol goede moed modem gereset... Niks! Terwijl op mijnkpn ook stond dat de storing verholpen zou zijn. Wéér gebeld, konden niks doen dan afwachten…

Vanmiddag kreeg ik dan ook eindelijk het smsje en de mail dat het opgelost zou zijn. Weer vol goede moed een reset gedaan... Wat denk je? Nog steeds een rood lampje en de lampjes bij L1 en l2 branden ook nog steeds niet... 

Mijn man weer gebeld en is écht zijn geduld verloren. Dus nu komt er een monteur tussen 15 en 17, waar we in eerste instantie ook nog voor zouden moeten betalen... 🤷🏼‍♀️😳🤔 Hoe dan???!!

Ik vraag me écht ook af waarom zo'n storing bijna 1 week moet duren? Je zou toch verwachten als dit meer huishoudens betreft dat er met man en macht aan gewerkt wordt om zo'n storing op te lossen...? Maar dit vragen wij is dus serieus af... Of dat ook echt gebeurd... 

 

Reputatie 1

Opgelost! ✅

Nadat de monteur in het kastje buiten een of ander kabeltje heeft vervangen is het opgelost. 

Waarom moest dit nu zóóóóó lang duren? 

Reputatie 7
Badge +30

Soms is het even zoeken naar de oorzaak! Heel jammer om te lezen dat het zo lang geduurd heeft :-(. Ik neem aan dat de monteur geen kosten in rekening gebracht heeft. Een vergoeding kan je aanvragen via kpn.com/vergoeding trouwens. Ook goed om te weten!