Beantwoord

Geen toegang meer tot KPN Veilig: U hebt geen toegang tot de dienst

  • 5 December 2021
  • 5 reacties
  • 360 keer bekeken

KPN Veilig geeft problemen.

Ik heb 2x  licenties voor kPN veilig die beide waren geinstalleerd op 2 mobiele telefoons. Onlangs allerlei rare problemen. Vervolgens besloot ik de 2 sleutels voor de licenties te verwijderen en opnieuw geprobeerd om ze te installeren op 2 telefoons. Helaas zonder resultaat :-(

De 2 licenties zijn bestemd voor 2 mobiele telefoons. Dit gaf ik aan op mijn kpn. Vervolgens wordt een emailadres gevraagd; gedaan. Daarna ontving ik een mailltje met een link, waarna kpn veilig gedownloaded kon worden. Vervolgens open ik de app en krijg ik het inlogscherm van KPN veilig, waarmee je met kpn id kan inloggen en dan krijg ik de volgende tekst:

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst KPN veilig omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in mijnkpn voor uw mogelijkheden.

En daar kom ik ook niet verder.

Wat is er aan de hand?

Ik hoor het graag.

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 December 2021, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Iroy, welkom op ons forum!
Log je wel in met het KPN ID waar ook het abonnement met KPN Veilig aan gekoppeld is? (je thuisabonnement)

Als je daar inlogt met een KPN ID zonder KPN Veilig krijg je deze foutmelding namelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Hyperlink werkt niet meer met kpn veilig. Wat is de oplossing?

Reputatie 7
Badge +20

@Frans O als je je thuisabonnement gekoppeld hebt aan je KPN ID kun je ook inloggen op veilig.kpn.com. Als dat voor jou niet werkt kun je hier het beste even een eigen topic voor aanmaken, we helpen je daar graag verder!

Ik heb wel licenties voor kpn veilig. Maar kan niet in kpnveilig

Admin: eigen topic