Beantwoord

Glasvezel storing regio 8171 ? Wie weet meer?

  • 16 October 2021
  • 13 reacties
  • 130 keer bekeken

wie weet er iets meer over de glasvezelstoring regio 8171

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 October 2021, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @stoker1 even op de storingssite van KPN kijken, anders even bellen met 0800 0402.

 

Al bij de buren geïnformeerd (indien zij ook glasvezel hebben natuurlijk)?

Branden alle ledjes op de NT en op het modem?

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @stoker1, ervaar je nog steeds storing of werkt alles inmiddels weer? 

Ik hoop dat alles inmiddels weer in orde is of anders in ieder geval dat er via mijn telefonische collega's iets in gang is gezet om alles weer aan de praat te krijgen!

Tis  bagger

Een heleboel KPN klanten uit onze buurt hebben al vanaf vrijdagmiddag geen tv, internet en kunnen niet bellen. Belachelijk dat het zo lang moet gaan duren. En dan een smsje krijgen dat je vanwege de storing 100gb krijgt om in iedergeval op 4g iets te kunnen doen, maar vervolgens krijg je dat niet en moet je het met maar 5gb doen...…

En waarom wordt er op de 15e al gezegd dat het niet voor de 19e opgelost zal zijn,  hebben de mensen die het moeten fixen eerst van hun weekend genoten en gaan ze er nu pas mee aan de slag???? #bestaatergeenstoringsdienstmeer?

Kan niet Past niet Niks niet 

Na 3 dagen eindelijk de beloofde 100 GB

ff chatten met kpn

Na 3 dagen eindelijk de beloofde 100 GB

ff chatten met kpn

Ja hier nu ook

Hè, heerlijk!

Heel ongelukkig dat jullie glasstoring gelijk viel met de storing met het uitgeven van de 100 GB bundels.
BTW deze zijn één week geldig of totdat ie op is. Daarna kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen/krijgen.

Toen er bij mijn moeder uitval was (van de bijna 10 jaar oude NT) kregen we ook die 100 GB. Toen één dagje tv gekeken door de laptop als “ontvanger” te gebruiken. Hing met hdmi aan de grote tv en via de website http://tv.kpn.com ging het prima.

Via de Hotspot van de mobiel de laptop verbonden.

Reputatie 3
Badge +1

Was een zware storing. Vrijdagochtend 11 uur belde mijn dochter met de melding geen TV en geen Internet. UIteindelijk gisteravond rond 19.00 Was onze verbinding hersteld. Meerdere buren hier hadden hetzelfde.

NIemand hier heeft extra GB's gehad. IK heb een onbeperkte bundel op mijn Mobiel. Maar de daglimiet is meermaals bereikt. Inclusief de verhogingenper SMS. Bijna Alle GB's die ik per maand mag doneren aan mijn gezinsleden gegeven. En die zijn ook bijna op gegaan hieraan. Leuk zo'n 50 uurs Dansmarathon op de televisie die als huiswerkproject diende omdat een leraar van mijn dochter hieraan meedeed.

Reputatie 7
Badge +24

Een hele buurt allemaal 100 GB data geven werkt niet denk ik. Dan raakt het mobiele netwerk overbelast en heeft niemand er wat aan.

D.Prins schreef: Leuk zo'n 50 uurs Dansmarathon op de televisie die als huiswerkproject diende omdat een leraar van mijn dochter hieraan meedeed.

Mede daarom heb ik op de 3de tv nog Digitenne. Dat werkt als je maar stroom hebt. Bij uitval van diensten gaat ie op de grote woonkamer-tv. 2 x nodig gehad in de 10 jaar en 7 maanden dat ik nu I-TV van KPN heb….

En die dansmarathon? Ik snap niet wat er nou aan was. Na één kwartiertje had ik het wel gehad en heb SBS 6 niet meer aan gehad. En dat ego van de leraar…. laat de leerlingen de keuze aan henzelf zeg.

Reputatie 7
Badge +24

Een hele buurt allemaal 100 GB data geven werkt niet denk ik. Dan raakt het mobiele netwerk overbelast en heeft niemand er wat aan.

Als er een storing is wel!

Was een zware storing.

Opgelost nu? Ben je weer online?