Beantwoord

Groene rand op scherm bij internet bankieren ontbreekt

  • 15 April 2024
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Bij bezoek ING site op internet via mijn laptop kreeg ik altijd een groene lijn/balk rond het scherm als aanduiding dat de bankiersbeveiliging was ingeschakeld. Nu verschijnt die groene balk niet. KPN veilig is wel ingeschakeld vlgs de website.

Ik heb hierover gebeld mer KPN Service, maar kreeg geen verklaring daarvoor. 

Graag reactie op bovenstaande.

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 April 2024, 11:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @A Last, welkom op onze community, welke browser gebruik je precies? Ik heb hier eerder ook een topic over gezien, misschien heb je daar wat aan?
 

 

Kun je het anders eens met een andere browser proberen?
En anders KPN Veilig eens opnieuw installeren?

Reageer