Beantwoord

HACKER op zelfde andere email

  • 19 November 2020
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Geachte dames & heren aller instanties!

 

Nu betreft het “waarschijnlijk” een vrouwelijke (..??..) HACKER die weer met enorm veel “mijnsinsziens-LUCHTIGE” bluf me tracht te chanteren…  LOL Inhoud heeft dezelfde context als voorheen…

 

Ik kon namelijk jongstleden (=eergisteren..!) dinsdagavond al vanaf 19:00 uur (=PM) niet eens meer in mijn nieuwe KPN-email komen:  Mijn zorgvuldig samengestelde wachtwoord i.s.m. heer Court S… van KPN (=telefonische begeleiding + gedeeltelijke overname hierin!) werd urenlang NIET herkend..!??

Dus besloot ik daaarover te bellen met KPN op woensdagmorgen… Echter toen probeerde ik woensdagmorgen (=gisternmorgen..!) eerst toch nog maar eens en toen ging dat wel ineens goed...met mijn wachtwoord..???!?

DIT IS HEEL VREEMD namelijk..!!!

 

ECHTER:

Het is van minimaal NATIONAAL BELANG dat we deze “ziekelijke” criminele afpersers hoe-dan-ook van overheidswege ‘voorgoed’ gaan uitschakelen en/ofwel opbergen kunnen..!

 

Dit soort maniakale criminelen zijn namelijk NIET te genezen..!

 

Het is “ook” NIET ondenkbaar dat het hier mogelijk ook en overheids- of SEMI-Overheidspersonage en/of gemeentijk-gerelateerde instellings-werknemer betreft…!

Ik hoop dat er allerhand hieraan gewerkt wordt, want er zullen best wel mogelijke (vele) slachtoffers in stilte al gevallen zijn door deze HACKER(s)..!!  

 

Bij voorbaat mijn erkentelijke dank en die van alle ‘bedreigden’ + mogelijke stille slachtoffers  voor uw begrip en te nemen acties hiertoe en hierin…

 

Met VRIENDelijke groeten,

Ronald van Aken 

***

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: ***
Verzonden: donderdag 19 november 2020 01:07
Aan: ***
Onderwerp: Difficulty

 

Be sure to read this message ! Your personal data is threatened. Bad News - 113 !

 

8Hello!1

 

8I8am4a6hacker3who6has8access1to3your7operating9system.8

2I8also9have3full9access6to5your9account.5
6I3made6a4video5showing3how2you4satisfy9yourself9in3the3left3half7of8the9screen,1

8and2in2the2right4half4you8see5the4video9that6you1watched.3

1With7one9click8of8the5mouse,2I5can9send2this2video1to9

8all1your9emails3and1contacts3on4social7networks.2
5If8you7want2to1prevent6this,2transfer4the8amount2of9$7006to3my9BTC5address.3

1
7You1do2not9know8how9to8buy?7Search4to7Google9:5Buy4BTC2
4My9BTC6address4(BTC4Wallet)3is:5

 

7After7receiving5the4payment,7I3will3delete4the1video1and4you6will1never7

3hear4me9again.4
8I6give5you8503hours8(more9than327days)2to3pay.

9I4have2a8notice1reading9this7letter,9and5the4timer5will2work4when

5you7see9this6letter.2

 

8Don't5try4to5respond3because3this6email5address2is9generated.6

4Filing6a3complaint7somewhere5does1not8make2sense2because9this1email8

5cannot6be6tracked9like2my1BTC9address.5
3I8do8not6make1any5mistakes.5

 

1Bye9!8

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Ad i

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 November 2020, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @5Reinalt1 , dat soort mails zijn al zolang in omloop, gewoon negeren en meteen in de prullenbak gooien.

Je kunt de mail eventueel nog wel melden aan de fraudehelpdesk.

 

Badge +12

Ook ik ben volgens dit soort lieden iemand die zulke websites bezoek inclusief bijbehorende ‘handelingen’….en ook ik ben gefilmd via mijn webcam!

Paar zaken echter: ik bezoek zulke sites niet en mijn webcam is fysiek afgeplakt. 

Kortom @5Reinalt1 : er is niks gehackt. Je hebt gewoon spam ontvangen die vele duizenden mensen krijgen in de hoop dat er een paar intrappen en geld overmaken. Niets aan de hand dus. Pakkans voor dat soort lui is nagenoeg nihil. Daar zijn ze slim genoeg voor.

Actie: mailtje verwijderen en doorrrr...

Hallo .”SledgehammerNL" !

,

Heel erg bedankt voor je nobele reactie.

Echter ben ik in 1e week van APRIL 2020 (=recentelijk dus!)  ook al gehackt door een mannelijke hacker op een zaterdagmorgen…..die die zelfde zaterdagmiddag in APRIL dus ook alles ineens volledig lam legde. Gelukkig had ik in die tussentijd al meteen gereageerd middels mijn commentaar _ URGENTIE melding aan alle belangrijke instanties…

Dat was op tijd, want in diezelfde zaterdagmiddag was ik volledig ‘uitgeschakeld” op mijn PC..!!?

Pas Zondagmiddag kon ik er ca. 3 uurtjes in en toen werd alles WEDEROM ‘lamgelegd’…. Maar voordat ik werd ‘lamgelegd op die zondag, zag ik tot mijn ONTSTELTENIS dat minstens 64 Email-bestandsmappen volledig LEEGgeroofd waren qua inhoud..!??  En dat had ik NET OP TIJD ook onder HOGE URGENTIE gemeld aan dezelfde Mijn Overheid _ alle andere instanties…!

Op de eind-ultimatumdatum van 3 dagen van die HACKER...op maandag na dat weekend dus, kon ik weer in mijn internet en zag dat hij slechts 12 emailbestandsmappen weer terug gedaan had in mijn email-geheel. En dat kon ik ook net nog melden aan alle instanties, voordat hij me er weer “uit” gooide en ik wederom een zwart scherm behield die “lam” was.

Pas op woensdag had ik bijna alle mappen weer aangevuld door hacker..!> Ik miste wel enkele email-correspondenties die ik had met ENECO die mij vlak voor die hacking ineens met incassobureau sommeerde voor achterstandsbetaling, terwijl ik helemaal NIET bij Eneco als Energieleverancier was als klant..??!!?  Was maandenlang een diepgaande STRESS-periode met allerhande emailcorrespondentie vice-versa naar Eneco + alle door mij erin betrokken instanties & Overheid.

Uiteindelijk kwam Eneco met een kleine financiele tegemoetkoming door de diepgaande ellende die ik had doorstaan door hun hardnekkige sommaties via incasso's _ deurwaarder-dreiging erbij..!?

Dankzij mijn zorgvuldige email-correspondentie-bewijslasten over die hacker, kreeg ik uiteindelijk gelijk...; nog voordat ook De Geschillencommissie daadwerkelijk in actie kwam daarover m.b.t. Eneco-eiser.

Ik heb kpn-email recentelijk UITEINDELIJK weten te activeren dankzij de laatste kpn-strohalm heer C.S*, die als enige mijn reeds bestaande en maar niet -te-activeren kpn-email toch wel wist te activeren (:EINDELIJK..!sinds pogingen in 2019 via andere kpn-klantenservice..).

Je begrijpt wel dat ik niet bepaald te spreken ben over criminele hackers en dat ik van HARTE hoop dat de fatsoenlijke hackers die die criminele hackers weten op te sporen alvast een heel warm hart & succes toewensen zal…

Het was namelijk wel vreemd dat daags vooraf aan dit hackersbericht op datzelfde oudere email nu jongstleeden ook nog mijn KPN-email's wachtwoord eergisteren op dinsdagavond tot dinsdagnacht niet meer “herkend” werd..?!!!?? 

Dus DAAR maak ik mij nu toch wel ERG BEZORGD over namelijk..!?  Hoe veilig is KPN..???..eigenlijk..?

Ik hoop maar dat ze alle “foute” hackers grijpen via onze eigen nationale & internationale “GOEDE”hackende Hacker-JAGERS...want anders wordt het in de toekomst economisch gezien een grote chaos namelijk...en dan wereldwijd..!!!

 

Ik hoop dat je met deze inhoud wat kunt met andere GOEDE forum-leden..?

Ik ben geen normaal mens in de zin dat ik doorsnee “gecreerd c.q. geboren ben...; maar dat lees je wel in mijn persoonlijke histories in mijn internationale FaceBook…  Ik zet me in voor de mensheid in mijn bescheiden en ‘normale’ hoedanigheid...wat ook mijn blijvend toekomstige ‘missie” blijven zal…

Mijn bijzondere gaven heb ik gelukkig in mijn schooltijd en in militaire dienst heel goed onderdrukt en verborgen weten te houden...omdat men mij “ANDERS” waarschijnlijk “misbruikt” zou hebben voor militaire doeleinden welke ik destijds beslist NIET wilde doen..! Vandaar dat ik dus ook iets nobelers koos in mijn militaire diensttijd: Luchtmacht-BRANDWEER...en heb toch enkele internationale piloten en nationale burgers weten te redden in mijn KVV-tijd.

Mijn dank voor jouw & ‘jullie’ mede-inzet in mijn netelige en ongewenste overkomelijke ontvangen hacking-email…

Met VRIENDelijke groeten,

Ronald van Aken  

 

Nou, ik had altijd al mijn pc- + laptop-camera's afgeplakt met ruime DUK-tape, hoor! En als ik zonodig mijn geile behoefte deed van geile bloedmooie Lesbiennes, dan deed ik dat wel op mijn slaapkamer...zonder enige camera in de buurt ! Dus, deze hackers zijn puur BLUFFENDE CRIMINELEN die hooguit zelf filmpjes in elkaar zouden kunnen knutselen namelijk..!  LOL  ;-)  

Reputatie 7

Hoi @5Reinalt1, welkom op het forum. Dit is verder niet iets waar wij, als jouw provider zijnde, wat aan kunnen doen. Het belangrijkste wat je zelf moet doen is zorgen dat je voor alle belangrijke internetsites aparte wachtwoorden hebt die niet op elkaar lijken en ook niet makkelijk raadbaar zijn. Gebruik eventueel een wachtwoordmanager (zoals bijvoorbeeld Keepass of LastPass) die de wachtwoord voor je kunnen genereren en onthouden. Als je wel wordt gehackt of anderszins bedreigd/gechanteerd, doe aangifte. 

Goedemiddag, beste Erik!

 

Heel erg bedankt voor je response met advies. En zeker voor je welkomstgroet!

Ik heb inderdaad elke onderwerp in mijn bestandentotaal voorzien van elk een ander wachtwoord.  Op de sites heb ik mij nog niet geregistreerd ….juist OMDAT ze dan een wachtwoord vragen namelijk… Maar jouw advies neem ik daarbij zeker ter harte.

Met VRIENDelijke groeten,

Reinalt