Helpdesk

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Heb 45min gewacht en krijg nu te horen dat kpn niet kan helpen door systeemstoring. En of ik morgen wil terugbellen. Kunnen jullie dat niet op het bandje aangeven, hoeven klanten niet te wachten. En kunnen jullie niet zelf terug bellen.
Erg slechte. Service

Jose_ 3 jaar geleden

Hoi @Afkpn, welkom op ons Forum!

Wat vervelend om te lezen dat het niet lukte om in contact met ons te komen. :sweat:  Waarschijnlijk was er nog geen systeemstoring toen je belde, maar gewoon druk waardoor je lang in de wacht stond. Vervolgens was er een systeemstoring waardoor er werd opgehangen. We hebben dan inderdaad niet de mogelijkheid om je terug te bellen. Excuses voor het ongemak in elk geval!

Ben je inmiddels al geholpen met het probleem waarvoor je in eerste instantie belde? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me dan gerust weten.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Kunnen we u hier helpen?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Afkpn, welkom op ons Forum!

Wat vervelend om te lezen dat het niet lukte om in contact met ons te komen. :sweat:  Waarschijnlijk was er nog geen systeemstoring toen je belde, maar gewoon druk waardoor je lang in de wacht stond. Vervolgens was er een systeemstoring waardoor er werd opgehangen. We hebben dan inderdaad niet de mogelijkheid om je terug te bellen. Excuses voor het ongemak in elk geval!

Ben je inmiddels al geholpen met het probleem waarvoor je in eerste instantie belde? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me dan gerust weten.

Reputatie 7
Badge +10

@Afkpn  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer