Beantwoord

Het lukt niet om KPN Veilig Virusscanner te installeren op mijn nieuwe telefoon

  • 15 March 2024
  • 7 reacties
  • 36 keer bekeken



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Steef 19822 18 March 2024, 09:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u met dit emailadres en wachtwoord wel inloggen op MijnKPN en kunt u dan de facturen van het thuisabonnement inzien?

Ja zeker dat lukt wel

Reputatie 7
Badge +24

U heeft geen VPN-verbinding actief ofzo?

Die staat niet aan 

Reputatie 7
Badge +13

Is het nog gelukt Steef? Zou je anders eens kunnen testen of de gebruikersnaam en wachtwoord op een ander apparaat wel gepakt worden? Je kan anders ook altijd even bellen met 0800-0402 voor direct contact en assistentie! 

Het is inmiddels opgelost 

Reputatie 7
Badge +13

Dat is goed om te horen Steef! Wat was er aan de hand dan? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!

Reageer