Vraag

Hoe kunnen we het modem en de TV ontvanger omruilen?

  • 3 November 2021
  • 36 reacties
  • 568 keer bekeken

Goedenavond,

Als wij YouTube willen kijken via tv altijd storing vast lopers ect.. en ook bij meedere dingen.. nu horen wij goede verhalen over box12 en tv ontvanger die in een kast gezet kan worden en tv nog steeds bediend kan worden..  wij zouden ook graag die beiden willen.. wij hebben nog steeds oude boxen.  Wij hebben alles bij jullie internet tv mobiel.. storingen en vast lopers zijn we best zat op moment 

Mvg marielle


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Goedenavond,

Als wij YouTube willen kijken via tv altijd storing vast lopers ect.. en ook bij meedere dingen.. nu horen wij goede verhalen over box12 en tv ontvanger die in een kast gezet kan worden en tv nog steeds bediend kan worden..  wij zouden ook graag die beiden willen.. wij hebben nog steeds oude boxen.  Wij hebben alles bij jullie internet tv mobiel.. storingen en vast lopers zijn we best zat op moment 

Mvg marielle

Welke type modem en ontvanger heeft u nu?De vip5202 is een verbetering maar de box 12 eigenlijk niet,Ik zou die ook liever niet nemen.

Wij hebben tv ontvanger vip2952 v2 maar echt een rot ding. Sorry.. zou graag de andere willen zodat ik die ook uit zicht kan zetten maar wel afstandsbediening kan bedienen.. deze geregeld opnieuw moeten opstarten.. you tube kijken op tv is onmogelijk wat ik al zei slaat vaak vast

 

Wij hebben tv ontvanger vip2952 v2 maar echt een rot ding. Sorry.. zou graag de andere willen zodat ik die ook uit zicht kan zetten maar wel afstandsbediening kan bedienen.. deze geregeld opnieuw moeten opstarten.. you tube kijken op tv is onmogelijk wat ik al zei slaat vaak vast

 

Welk modem heeft u?

En modem is de experia box v10

Wij hebben tv ontvanger vip2952 v2 maar echt een rot ding. Sorry.. zou graag de andere willen zodat ik die ook uit zicht kan zetten maar wel afstandsbediening kan bedienen.. deze geregeld opnieuw moeten opstarten.. you tube kijken op tv is onmogelijk wat ik al zei slaat vaak vast

 

Maar die vip2952 wordt echt niet omgeruild.Hij wordt zelfs nog gewoon uitgeleverd.

En modem is de experia box v10

Die is heel erg goed!en net als met de vip2952 word die niet omgeruild.

Toen de modem geplaatst was heeft de monteur er meedere toen geprobeerd.. geen idee wat en waarom precies 

Kan ik de tv ontvanger nu niet omruilen voor de draadloze???

Kan ik de tv ontvanger nu niet omruilen voor de draadloze???

Ja, maar dan moet je hussel 100mb nemen en het 4K pakket.

Hoger dan 100mbit kan natuurlijk ook.En er moet ook wel 100mb leverbaar zijn.

Hoe kan dan steeds YouTube zo extreem vast lopen??? Mijn broer belt voor een draadloze en wordt meteen geregeld.?

Hoe kan dan steeds YouTube zo extreem vast lopen??? Mijn broer belt voor een draadloze en wordt meteen geregeld.?

Hoe is de ontvanger aangesloten?

Kan er iemand misschien even telefonisch contact opnemen.. 

Kan er iemand misschien even telefonisch contact opnemen.. 

Dan moet u zelf bellen naar 0800-0402.

Wat veranderd er dan als ik hussel zou nemen??? Qua abonnement 

Wat veranderd er dan als ik hussel zou nemen??? Qua abonnement 

Kijk eerst even op Fourstack of 100mb leverbaar is.

Anders kan 4K sowieso niet.

Of heeft u glasvezel?

Wij hebben glasvezel

Wij hebben glasvezel

Waarschijnlijk is hussel duurder.Welk abonnement heeft u nu?

Plus pakket 65,98 per maand

Plus pakket 65,98 per maand

Ik kan niet echt zien wat dat dan gaat kosten.Er is nog een andere oplossing.Kijk daarvoor in je privébericht.

Welke privé berichten??

 

Welke privé berichten??

 

Er staat rechtsboven een 1tje.Klik daarop en daarna op privéberichten.

Martijn ik heb pb terug gestuurd