Beantwoord

Is het mogelijk via een mobiel nummer adresgegevens te achterhalen?

  • 17 September 2022
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Goedenavond vraagje als je nummer bekend is bij een persoon die via whats app is verkregen (wel al geblokkeerd)kunnen ze dan via je 06 ook je adres achterhalen?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door PeterG 17 September 2022, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Nee. Gidsen mogen geen gegevens op nummer laten opzoeken.

Officiële gids is detelefoongids.nl . Maar er zijn er meer.

Alleen op naam en woonplaats.

Maar ja, dat zijn gidsen. Als jij je nummer elders vermeld (bv een website bij een reactie) en er staat ook je naam en woonplaats bij dan is het te googlen. Bv hier. Daarom zijn we scherp op persoonlijke gegevens in de publieke topics.

Beste Peter

bedankt voor je reactie dus ik hoef niet bang te zijn dat die dus via me 06 nummer achter me adres kom ik had namelijk een akkefietje met deze persoon snap je😂😂

Nee, daar hoef je bang voor te zijn.

Een akkefietje was me wel duidelijk inderdaad.😉 

@Richard0181 zoals ik het begrijp heb je dus ooit je tel. nr. afgegeven aan iemand die je niet kent.

Tip : gebruik alleen messengers die geen email of tel. nr. nodig hebben om met onbekenden te communiceren

Bv. XMPP, Threema of Telegram ( wel een tel. nr nodig voor registratie maar niet om te communiceren)

Beste dutchie

Je nummer sta automatisch vermeld bij Whatsapp in me profiel die had die gezien denk ik daarvoor de vraag maar bedankt voor de tip✌️