Vraag

KPN box 12

  • 12 December 2020
  • 12 reacties
  • 899 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Als je al jaren, ik denk al z'n 22 jaar klant bent van kpn dan ben je niet echt meer belangrijk voor kpn heb ik het gevoel. Ik heb al heel lang problemen met het beeld van mijn tv, en met mijn WIFI ontvangst. verschillende keren contact gehad met kpn, nieuwe tv ontvanger gehad, monteur langs geweest (op dat moment natuurlijk even geen probleem ) duizenden keren alles opnieuw opgestart, twee WIFI versterkers gehad maar niets helpt. De laatste keer vroeg ik of ze me dan niet de KPN BOX 12 konden Sturen misschien help dat wel. Maar dan krijg je het antwoord SORRY MAAR DAT IS ALLEEN VOOR NIEUWE KLANTEN. Met andere woorden als je nog geen klant bent doen ze alles voor je, maar als ze je eenmaal binnen hebben, ben je niet meer belangrijk


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Wilfried1969 , welk merk en type modem heb je nu?

Er zal eerst door KPN vastgesteld moeten worden dat er iets mankeert aan het modem, als dat zo is kun je deze omruilen voor een andere, maar dat is niet per definitie de Box 12, dat kan ook de Experia v10 of V10a zijn, er zijn dus 3 courante modems in omloop die uitgegeven worden.

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb nu de V10 die is toen niet vervangen toen de monteur is geweest. Ik heb op dit forum en ook elders mensen gesproken die het zelfde problemen hebben als ik, bij die mensen is de V10 vervangen door een KPN Box 12 die mensen hadden daarna geen problemen meer. 19 Dec komt er weer een monteur langs, als het nu niet opgelost wordt ben ik toch echt van plan na zoveel jaren toch een andere provider te zoeken.

Hallo @Wilfried1969 , de Experia V10 is tot nu toe nog steeds de beste modem volgens de meeste forumleden, daar kunnen de V10a en de Box q12 echt niet aan tippen.

 

Reputatie 2
Badge

Toch zal er ergens iets niet goed zijn. Ik heb echt alles geprobeerd, Nieuwe tv ontvanger nieuwe kabels alles rechtstreeks (niet draadloos) aangesloten. Alles meerdere malen opnieuw opgestart, monteur van kpn langs geweest, niets helpt. Het enige wat nog niet is geprobeerd is een nieuwe Experiabox. Ik hoor toch ook veel positieve berichten over de kpn box 12 Als het daarmee is opgelost ben ik tevreden. 

Reputatie 3

Je krijgt een Sagem box 12 als je 4K klant wordt. Kan je natuurlijk later altijd weer aanpassen als je er genoeg van hebt. Omdat je Internet wel goed is zal de Experiabox niet kapot zijn. De bitjes over IPTV zijn dezelfde als die voor je Internet. De lampjes op de box geven een indicatie dat alles daar OK is. Ik heb wel eens een defecte voedingstekker gehad, die storing gaf. Die werd per omgaand gewisseld. Succes!

Reputatie 7
Badge +24

Je krijgt een Sagem box 12 als je 4K klant wordt.

Dat klopt niet. Dan krijg je andere tv ontvangers. Geen andere router.

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u een draadloze verbindingset? 

 

Reputatie 3

Je krijgt een Sagem box 12 als je 4K klant wordt.

Dat klopt niet. Dan krijg je andere tv ontvangers. Geen andere router.

Oeps, dat was een vergipsing. Goed dat je even snel corrigeert. Thanks, man. 

Reputatie 7

Je mag mijns inziens blij zijn dat je een V10 hebt en niet een V12. De V12 heeft nog best wat kinderziektes, ook t.a.v. wifi. Zo zijn er vele meldingen van mensen die problemen hebben met het aansluiten Chromecasts, "slimme" deurbel, omvormers van zonnepanelen en andere apparatuur.

 

Kan je ook nog even naar het laatste bericht van @Nick83 kijken?

Reputatie 3

Ik kon geen nieuw topic aanmaken dus ik lift maar even mee. Wat ik waardeloos aan deze box vind is dat er geen display opzit wat het kanaalnummer aangeeft.

Reputatie 7
Badge +15

@Ziener Het topic waar je op reageert gaat over de Box 12, ons nieuwste modem. Ik vermoed dat jij in dit geval de nieuwe tv ontvanger bedoelt. 

Het klopt inderdaad dat hier geen display meer op zit, dit om de ontvanger zo compact en energiezuinig mogelijk te maken. Ik kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen de ideale situatie is. 

Reputatie 3

Wat ik weer wel leuk vind aan de 4k settopbox is dat die via de Bluetooth afstandsbediening werkt. Uit macht der gewoonte richt ik nog wel op het ‘oog’  van de box, maar dat is niet meer nodig :grinning:  Â