Beantwoord

KPN veilig blanco venster na openen van de applicatie

  • 28 August 2022
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

Installatie van KPN veilig is gelukt en WIndows (10) geeft aan dat KPN veilig actief is. Echter als ik de applicatie open krijg ik een blanco venster te zien. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 September 2022, 07:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HATJ ,

Eerst kun je proberen om de browsegeschiedenis en de cookies te wissen. Vaak is dat al de oplossing. 
 

Helpt dat niet? Dan eerst KPN weer verwijderen via de officiële methode en dan daarna opnieuw installeren.

Hoe verwijderen? 
 

Wil je KPN Veilig verwijderen van een bestaande installatie?, die dan het volgende:

Hoe verwijder ik KPN Veilig van mijn laptop of PC?

  1. Klik links onder op het [Windows] icoon
  2. Navigeer naar KPN Veilig
  3. Klik op [Installatie ongedaan maken]
  4. Klik op [KPN Veilig]
  5. Klik op [Verwijderen/wijzigen]
  6. Selecteer [Alle applicaties verwijderen]
  7. Klik op [Volgende] KPN Veilig wordt van je PC verwijderd
  8. Klik op [Sluiten] KPN Veilig is van de PC verwijderd

 

Het verwijderen en opnieuw installeren heeft helaas niet geholpen.

Reputatie 7
Badge +28

Heb je dit al geprobeerd? : 

Eerst kun je proberen om de browsegeschiedenis en de cookies te wissen. Vaak is dat al de oplossing. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je dit al geprobeerd? : 

Eerst kun je proberen om de browsegeschiedenis en de cookies te wissen. Vaak is dat al de oplossing. 

@HATJ, welkom hier. 

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Heeft dat geholpen? Of werkt het inmiddels wel?

Browsergeschiedenis en cookies wissen heeft ook niet geholpen. Maak de KPN Veilig applicatie trouwens gebruik van een web browser? Ik snap de redenatie even niet. Het installeren is namelijk wel gelukt, maar als ik na de installatie de applicatie opstart krijg ik een blanco venster te zien. 

Reputatie 7
Badge +28

Dit probleem is vaker voorgekomen. Ik weet niet welke browser jij hanteert, maar dit was bij iemand met Firefox de oplossing: 

(Probeer dus eens de installatie van KPN Veilig via Firefox.) 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Lost dat het op? Zo niet, dan hoor ik dat graag van je.